Елестету арқылы портрет салып көрдің, енді есте сақтау арқылы портрет салып көр
Бейнелеу өнері 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Автопортрет
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың адам бейнелерін орындаған жұмыстарының композициялық құрылымын, бояуларының сәйкестігі мен әсемдігін табу жолдарын түсіндіру, білімін, біліктілігін арттыру, нақты практикалық жұмыстардан алған білімдерін тереңдету.
ә) Дамытушылық: Шығармашылық жұмысты іздену барысында білімдерін тереңдетіп, ой - қиялдарын, өз бетімен шешім қабылдау, белсенділігін, танымдық қабілетін дамыту.
б) Тәрбиелілік: Өзіндік және логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге, жетекшілік қасиетін дарытуға, эстетикалық әсемдікті тани білуге үйрету.
Құрал - жабдықтар, көрнекті құралдар: Көркемсуретті альбомдар, портрет шығармалары бейнеленген фотосуреттер, қарапайым қарындаш түрлері, өшіргіш, акварель, гуашь, су, қылқалам, сондай - ақ бейнелеу өнеріне қосымша оқулықтар, т. б
Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Үйге берілген тапсырманы тексеру.
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Тапсырмаларды орындау.
Сабақты бекіту.
Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Білесің бе, бұл портреттердің бәріне ортақ не нәрсе бар? Оларда суретшілер өздерін бейнелеген. Мұндай портреттерді автопортрет деп атайды. Автопортрет өнері арқылы біздер ұлы қылқалам шеберлері Рафаэль, Рембрандт, Ван Гог, Суриков, Брюллов, т. б. сырт келбеті туралы мағлұмат ала аламыз. Ең қызығы, автопортретте суретші өзіне деген көзқарасын білдіреді. Көрермендеріне: Қараңдар, мен қандаймын! деп тұрғандай. Рафаэль мен Ван Гогтың автопортретін салыстыр. Олардың портретіне қарап бұл суретшілер жайлы не айтар едің? Портреттегі бет әлпеттерінің сипаты, түстер гаммасы мен бояуды жағу тәсіліне назар аудар.
Суретші әйелдер өздерін осылай бейнелеген. Сенің ойыңша, олар бір дәуірде өмір сүрген бе? Жауабыңды түсіндір.
Балалар автопортрет салады
Өз автопортретіңді салып көр. Түстің, сызықтың, композицияның көмегімен достарың мен туыстарыңа өзің туралы әңгімелеп бер. Елестету арқылы портрет салып көрдің, енді есте сақтау арқылы портрет салып көр. Өзіңнің айнадағы бейнеңе мұқият қара. Фотосуреттеріңді де қарап шық. Сенің автопортретіңе қандай түстер гаммасы лайық деп ойлайсың, қандай материалдарды пайдаланған дұрыс?
Автопортретіңді салмас бұрын мына сұрақтарға жауап бер:
1. Портретіңде өзің жайлы не айтқың келеді? Сен қандайсың?
2. Мінез - құлқың, әдеттерің ше?
3. Көбіне қандай көңіл күйде боласың?
4. Бос уақытыңда немен шұғылданғанды ұнатасың?
5. Суретшілер әдетте өздерін қандай да бір жұмыс үстінде бейнелейді. Сен өзіңді қандай жұмыс үстінде бейнелеген болар едің?
(Портреттерді көрсетіп әңгімелеу)
Мына портреттер оның қай түріне жатады? Өзіңе көбірек ұнаған портретті таңдап ал да, біліміңді пайдаланып, оны суретте.
Шыңғыс Айтматов Жәмилә повестьінің лексика-фразеологиялық ерекшеліктері
Сурет салу кезеңдері
Жазушы Ақан Нұрманов Құланның ажалы романы тілінің лексика-фразеологиялық ерекшелігі
Көркем туындыдағы адам тұлғасы
ДУЛАТ ИСАБЕКОВ ПРОЗАСЫНДА ПСИХОЛОГИЗМНІҢ КӨРІНУ ЖОЛДАРЫ
Ішкі монолог
Қазақстан музейлеріндегі Әбілхан Қастеев шығармашылығының көрінісі
Бейнелеу өнерінің теориясы
Жыраулар поэзиясындағы портрет
Бейнелеу өнері сабақтарында оқушыларға дизайнерлік іскерліктерді үйрету жолдары
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
ҚОРҚЫТ туралы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі