Шаян - Шаян сөзінде таныс емес қандай дыбыс естіп тұрсыңдар
Сауат ашу 1 сынып
Тақырыбы: Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Я я әрпі
Мақсаты: Я дыбысымен таныстыру, я дыбысы бар сөздермен таныстыру. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен), мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: Суреттер, я дыбысының жазба және баспа түрі.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Сәлемдесу
2) Оқушыларды түгендеу
3) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Психологиялық дайындық
Қайырлы таң ашық аспан,
Қайырлы таң менің мектебім.
Қайырлы таң менің сыныбым,
Қайырлы таң менің достарым.
ІІ. Қайталау
- Балалар біз көңіл - күйіміздің әрқашан көтеріңкі болғанын қалаймыз. Көңілімізді ешқашан кірбің, бұлт шалмаса екен деп ойлаймыз. Аспандағы күніміз де әрқашан жарқырап тұрсын. Бірақ күніміздің бетін бұлт шалыпты. Күн көзінен бұлтты сейілту үшін мына бұлттардың артында сұрақтар берілген. Сол сұрақтарға жауап бере отырып күнімізге көмектесейік.
1. Әріп дегеніміз не?
2. Дыбыс дегеніміз не?
3. Дыбыс нешеге бөлінеді?
4. Кейде дауысты кейде дауыссыз болатын қандай дыбыс?
ІІІ. Жаңа сабақ
- Бүгін сендер ұлттық кейіпкерлер туралы білетін боласыңдар және я дыбысы мен танысасыңдар.
- Бұл не?
- Шаян
- Шаян сөзінде таныс емес қандай дыбыс естіп тұрсыңдар?
- Я дыбысын
Я дыбысы дауысты дыбыс.
Я дыбысының артикуляциясымен таныстыру. Я дыбысы й+а дыбыстарының қосындысынан тұратындығын, оның я әрпімен таңбаланатынын түсіндіру)
Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.
Түсініп оқиды.
№1 тапсырма
Алдар көсе мен бай баласы ертегісін оқу.
- мәтінді қатесіз оқиды;
- мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
- я дыбысы бар сөздерді тауып, дыбыстық талдау жасау.
№2 тапсырма
Берілген сөздерге мағынасы қарама - қарсы сөзді тап.
Баяу - тез.
VI. Сергіту сәті. Қоян
№3 тапсырма
Мысық неге мияулады?
Мысық неге миялайтынын айтады.
VI. Дәптермен жұмыс.
Я дыбысын және я дыбысы бар сөздерді жазу
VII. Қорытынды.
- Бүгінгі сабақта қандай әріппен таныстық?
- Я дыбысы қандай дыбыс?
- Я дыбысы бар қандай сөздерді білесіңдер?
VIII. Кері байланыс.
Бүгінгі сабақ сендерге ұнаса Я әріпін жасыл түске, мұғалімнің көмегі қажет болса, сары түспен бүгінгі сабақ ұнамаса қызыл түспен бояңдар.
Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Я я әрпі. жүктеу
Бала саусағын ойната отырып, тілін дамыту
Физика сабағындағы пәнаралық байланыс
Бірінші сыныпта сауат ашу мен қазақ тілін оқытудың тиімді әдіс- тәсілдері
Мысал жанрының қалыптасуы
Бала тәрбиесі үшін педагогикалық идеялар маңызы
МҰХАММЕД ПАЙҒАМБАР БЕЙНЕСІН ЖАСАУДАҒЫ КӨРКЕМДІК ІЗДЕНІСТЕР
Абай Құнанбаевтың қара сөздерінің тәрбиелік мәні
Балалар тілін дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың түйсігін дамытуға арналған жаттығулар туралы түсінік
Спандияр Көбеевтің шығармалары
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Қазіргі уақытта қалыпты температурада тұтқырлығы жоғары мүнайларды, немесе парафин мөлшері
Салық міндеттемесінің есебі
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Натуралистшіл немесе позитивтік
Мәдениеттің технологиялық жіктемесі мәселелерінің бастаулары
Мемлекеттік емес зейнет ақы
Банкiлердi құрудың және олардың қызметiнiң негiздемесi мен шарттары
ҚОСАҒАШ НЕМЕСЕ ШҮЙ ҚАЗАҚТАРЫ ТУРАЛЫ