Картамен жұптық жұмыс
1. Сабақтың тақырыбы: Масштаб, қашықтықты өлшеу.
География 6 сынып
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар масштабтың маңызы, түрлері жайлы мәліметтерді оқып - үйрену.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4. Сабақтың нәтижесі: Білу: Масштаб, оның түрлері жайлы біледі.
Түсіну: Жердің, карта үшін маңызды екенін түсінді.
Қолдану: Екі нүктенің арақашықтығын анықтағанда, есептер шығарғанда қолдана біледі.
Талдау: Белгілі бір жерді планға, карталардың ұзындықтарын анықтағанда ажыратып, талдай алады.
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Белгіленген критерий бойынша бағалау.
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс - талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7. Ресурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер, суреттер.
Сабақ барысы
Кіріспе
1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды
2. Үй тапсырмасын сұрау
Жер беті бейнесінің түрлері.
Үй тапсырмасын сұрауда саусақпен бағалауды жүзеге асырамын.
Тұсаукесер
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2. Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін осы тақырып туралы не білетінін жұппен анықтайды, табиғат құбылыстарының күрделікті өмірде алатын маңызы туралы жазып алуға тапсырма беріледі.
Негізгі бөлім
1. Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді. Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып Масштаб тақырыбы бойынша сандық, атаулық, сызықтық масштабтарды анықтауға тапсырмалар алады. Тақырыптар бойынша постер жасап қорғайды.
2. Есептер шығару.
Үш топқа есептер беріледі.
1. А және Б қаласының ұзындығын анықтау
2. Екі нүктенің ұзындығы берілген, оның масштабын анықтау.
3. Екі нүктенің масштабы берілген, оның ұзындығын анықтау.
3. Картамен жұптық жұмыс:
- Масштабтың маңызы қандай?
- Атаулық масштабты сандық масштабқа қалай айналдырамыз?
- Масштабтың қандай түрлері бар?
Қорытынды
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
2. Үйге тап - ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.
1) А деңгей: §6оқу
2) В деңгей: Картадан екі нүктенің арақашықтығын және масштабын анықтау.
3) С деңгей: Бес есеп құрастыру.
Масштаб, қашықтықты өлшеу. жүктеу
Практикалық жұмыстарда топтық жұмыстарды ұйымдастыру
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ ГЕОГРАФИЯ ПӘНІНДЕ
География пәнінің сабақтары
Жалпы географиялық карталар
Жаңартылған бағдарлама негізінде география пәніндегі халықтық тәлім тәрбие мұраларын қолдану жолдары
Географияны оқытудағы инновациялық технологияларға сипаттама бере отырып оқушылардың шығармашылық әрекетінің тәжірбиесін қалыптастырып, географияны оқытудың нәтижелігін көтеру
Қазақстан тарихын оқытудың ерекшеліктері, сабақтар типтері
Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту
Оқушылардың жобаны орындауы
Қазіргі кезеңдегі тарих пәнін оқыту сипаты және заманауи әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық