Сұрақ - жауап әдісі арқылы сабақта алған білімдерін бекіту, бағалау

Сауат ашу
Тақырыбы: М м дыбысы мен әрпі
Мақсаты:
а) білімділік: М м әрпімен таныстыру арқылы білім беру, М дыбысын сөз ішінен таба білу, дауыссыз дыбыс екенін түсіндіру. М дыбысына мысалдар ойлату арқылы сөздік қорларын молайту.
ә) дамытушылық: дидактикалық материалдарды пайдаланып. Дидактикалық ойындарды ойнатып, балалардың ойлау қабілеттерін, қиялдарын, зейіндерін дамыту.
б) тәрбиелік: әдемі - көркем жазуға қолдарын жаттықтыру.
Көрнекілігі: кеспе әріптер, суреттер, әліппе - дәптер.
Әдіс - тәсілі: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу, сұрақ - жауап.
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме балалар?
- Сәлеметсіз бе?
Шаттық шеңбері.
(ортаға шығып) Шеңбер болып тұрайық
Алақанды ашайық
Күннің нұрын алайық
Жүрекке жылу салайық
Жиналған жылы шуақты
Бір - бірімізге шашайық.
- Рахмет балалар.

2. Қайталау.
- Балалар өткен сабақта не өттік? Қай дыбыспен таныстық?
- Д д дыбысымен
- Ол қандай дыбыс
- Қандай сөздермен таныстық?
- Доп, домбыра, долана, дөңгелек.
- Бүгін біз М м әрпімен танысамыз.

3. Жаңа сабақ
- Балалар мені мұқият тыңдаңдар:
Мамырда бар
Ақпанда жоқ
Қамырда бар.
Ақ нанда жоқ.
- Қай сөзде М м дыбысы естіліп тұр?
- Мамырда, қамырда
- М қандай дыбыс деп ойлайсыңдар?
- Дауыссыз
- Неліктен? Еріндеріміз бір - біріне тиіп, кедергі болып тұр. Тақтада ілініп тұрған суреттерді атап, сөздерді буынға бөліп, сөйлемдер құраймыз.
- Балалар, Мақта қыз дегеніміз кім?
- Ол ертегі кейіпкері
- Ендеше сол Мақта қыз бүгін біздің сабағымызға келіпті, оны қарсы алайық
- Сәлеметсіңдер ме балалар, мен сендерге арнайы ертегілер елінен тапсырмалар алып келдім, орындасаңдар сендерге жұлдызшалар беремін.

1 - тапсырма: Жұмбақ шешу
1 қатар: Инеліктің апасы
Ызыңдаған дыбысы
Шақса белгі салады
Қаныңды да сорады. (маса)
2 қатар: Қыста жылт - жылт етеді
Қолдан суық өтеді
Күн жылынып жылбырап
Су боп ағып кетеді. (мұз)
3 қатар: Мұртын сипап тілімен
Бетін сусыз жуады
Тышқанды аңдып түнімен
Көзі оттай жанады. (мысық)
2 - тапсырма:
Әріптер жазылған карточкалар, сол әріптер арасынан М әрпін тауып, көк түспен бояу.
3 - тапсырма:
Жасыл, сары, қызыл конвертке суреттер салынған, балалар өз қалаулары бойынша түс таңдап, суреттерді атап, буынға бөліп, сөйлемдер құрау.
4 - тапсырма: Сауат ашу дәптеріндегі М м дыбысын үлгі бойынша әдемі, маржандай етіп жазу
Тапсырмаларды орындап болған соң Мақта қызбен қоштасу.
- Рахмет саған Мақта қыз, дайындап әкелген тапсырмаларың өте қызықты екен.

4. Сергіту жаттығуы.
Қара жорға әуенімен билеп неше түрлі қимылдар жасау
5. Ұшты - ұшты ойыны

6. Қорытындылау.
- Балалар бүгін қандай дыбыспен таныстық?
- Мақта қыздың тапсырмалары ұнады ма?
Сұрақ - жауап әдісі арқылы сабақта алған білімдерін бекіту, бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта бекіту сабақтарын өткізудің теориялық негіздері
Оқыту үдерісіндегі бақылау әдістері
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Биологиядан білімді қорытындылау
Физика сабағында білімді бекітуде оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары
Ойынның сабақтың тәрбиелік мақсатына сәйкестігі
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАСЫ
Оқыту заңдылықтары
Жобалық оқыту технологиялары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары