Хат қоржын сұрақ - жауап
САБАҚ №33
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: § 32 Астана – Қазақстанның бас қаласы
Жоспары Білім стандарты, пән бағдарламасы, Қазақстан тарихынан әңгімелер оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты:
Міндеттері 1. ҚР - ның тұңғыш атын және Бозоқ қаласы қайда орналасқанын білу.
2. Қазіргі елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
3. Өз беттерінше білім алу, ізденіс әрекеттерін дамытуға жағдай жасау, тарихи оқиғалардың маңыздылығын түсіне білу, оған баға беріп, пікір алу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже Оқушылар Қазақ елінде астана болған қалалармен танысады және тарихымен танысады. Орта ғасырлық және жаңа ғасырдағы мемлекет экономикасына әсерін тигізген қалалардың айырмашылығын, ұқсастығын түсінеді.
Топтасып жұмыс істеуге бір – бірімен ой бөлісіп қорытынды жасауды, ойларын ашық және толық жеткізуге үйренеді.
Негізгі идеялар: Оқушылар бүгінгі Қазақстанның астанасының әлем алдындағы ролі және қандай жетістіктерге қол жеткізгені туралы ізденеді, зерттейді, зерделейді, баяндайды.
Тапсырмалар Wiki материалдары Топтық жұмыс. Ашық және жабық сұрақтар қою. Бес жолды өлең құру. Дөңгелек стол әдісі.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу
б) сабаққа дайындығын тексеру
в) оқушылар назарын сабаққа аудару үшін Қазақ елінің бас қалалары арқылы топқа бөлу Орынбор, Первск, Алматы, Астана деп жазылған таратпалар арқылы
ІІ. Үй тапсырмасы
2. 1 Хат қоржын сұрақ - жауап
1. Ақшаны пайдалану қай кезде пайда болған?
2. Нумизматика ғылымының негізін салушы кім?
3. Қандай металдан ақша жасайды?
4. Теңге кашан айналымға енгізілді?
5. Теңгені айналымға енгізудің себептері мен алғышарттарын көрсет.
6. Теңге бетіндегі түлғаларды ата.
Бағалау: Смайлик
Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін өзі және өзара бақылау тәсілдері
ІІІ. Жаңа сабақ
(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау)
3. 1 Бейне баян АКТ - ны пайдалана отырып балаларға бейне баян көрсетіледі
1. Ой талқы сұрақ - жауап
1. Бейне баянда қандай қалалар туралы айтылған?
2. Қалалар тарихымен таныса отырып нені байқадық?
3. Бүгінгі тақырып не туралы болмақ?
3. 3 Қара. Оқып шық. Жап. Жаз - мәтінмен жұмыс
Бағалау: Бас бармақ
Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін өзі және өзара бақылау тәсілдері
Рефлексия Оқушылар білімін бақылау және бағалау
Табыс критериі - 9 ромб
Астана – Қазақстанның бас қаласы жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Асықтың түрлерімен атаулары
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудағы мұғалімнің рөлі
3- 4 жастағы балалармен өтікілетін тіл дамыту сабағы
Ойын технологиясын қолдану арқылы тарих сабағында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру
Қазақ радиосы - қазақтың киелі қарашаңырағы
Бастауыш сыныптардың оқу-тәрбие үрдісінде ұлттық ойындарды пайдалану
Мектеп жасындағы оқушыларында ойын әрекетінің маңызын көрсету
Инвестициялық қоржын
Екінші деңгейлі банктердің несиелік тәуекелін басқарудың теориялық-әдістемелік негіздері
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Көкшетауға саяхат
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар
Заңды тұлғаның жауапкершiлiгi
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР туралы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы