Ертегінің мазмұнын дұрыс түсіне білуге тәрбиелеу
Білім саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Көктем сәні (ертегі)
Мақсаттары: а) білімділігі: Балаларға ертегіні түсіндіре отырып, балаларды көктем мезгілінің ерекшелігін сезіне білуге, табиғатты аялай білуге, қамқор болуға тәрбиелеу.
ә) дамытушылығы: Балалардың ертегіге деген қызығушылығын арттыру.
б) тәрбиелігі: Ертегінің мазмұнын дұрыс түсіне білуге тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу.
Көрнекіліктері: Көктем көрінісі
Ұйымдастырушылық оятушылық
- Балалар шаттық шеңберіне тұрады.
Табиғатқа қамқор боп,
Байлығын біз қорғайық.
Әдепті де, тәртіпті боп,
Жақсылығын қолдайық
- Әрбір жыл мезгілі өз сәнімен ерекшеленеді. Жазда ыстық, күзде сары, қыста қар, көктемде жасыл болады.
Ұйымдастырушылық - ізденушілік
Дәптермен жұмыс:
Көктем сәні ертегісін оқып, балаларды таныстыру.
- Арыстан орманға аңдарды не үшін шақырды?
- Қандай аңдар жиналды?
- Ақбөкен не деп жауап берді?
- Қоян, Арқар, Аю, Түлкі не деп жауап берді?
- Сендер көктем сәні не деп ойлайсыңдар?
Дидактикалық ойын:
Кім тез құрайды?
Ойын шарты: Бірнеше жабайы аңдардың қиылған денелерін құрастыру.
Сергіту сәті:
Арыстан ақырады, қоян секіреді,
Түлкі қылмыңдайды, аю қорбаңдайды
Рефлекстік – түзетушілік
Тыныштық сәті: Баяу музыка әуенімен көзімізді жұмып, орманды елестетеміз.
Орманда жануарлар жүр. Орман іші жап - жасыл. Таза ауа, сайраған құстар үні, сылдырап аққан судың сыбдыры құлаққа жағымды естіледі. Көзімізді ашайық.
Қорытындылау.
- Көктем сәні - ол гүлдер, көбелектер, алғашқы ұшып келген құстар, күннің жылуы.
- Балаларды мадақтау
Білуі: Көктем сәні
Болуы: Қамқор болуға
Жасай білуі: Табиғатты аялау.
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
№1 жалпы орта білім беретін мектеп
мектеп алды даярлық тобының тәрбиешісі
Кульчикова Марал Насиповна
Толық нұсқасын жүктеу
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Естиярлар тобында сурет салуға оқытудың әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін халық ертегілері негізінде тәрбиелеу
Бастауыш мектептің оқу процесінде ауыз әдебиеті үлгілері арқылы оқушылар бойынан адамгершілік тәрбиені қалыптастыру
Театр бала өмірінде
Балалар театрының түрлері
Мектептегі әдебиет курсының мазмұны
Мектепке дейінгі мекемелерде халық ертегілері негізінде елжандылық сезімдеріне тәрбиелеудің ғылыми-педагогикалық негіздері жайлы
Мектепке дейінгі мекемелерде ертегілер арқылы елжандылық сезімдерін дамыту
Мектепалды даярлық тобында балалардың сөздік қорын дамыту
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Аудиттің мазмұнына
Ананың ақылы әрқашанда дұрыс шешім
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Мәтін мазмұнына сай
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің