Зат есімдерге сұрақ қой

Қазақ тілі. 2 - сынып.
Сабақтың тақырыбы: Зат есім.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Зат есім туралы мағлұмат беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрістерін танымдық қабілеттерін, сөздік қорын молайту.
Сабақтың түрі: жаңа білімді игеру сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ой қозғау.
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, музыка.
Көрнекілігі: оқулық, суреттер.

Сабақтың барысы: Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық.
Ойға толсын санамыз
Бестік болсын бағамыз.
Баласындай бір үйдің
Тату болсын арамыз.

2. Үй тапсырмасын тексеру.
Қайталау оқу айнасы. Үй тапсырмасы.
Өткен тақырыптарда жаттығу жұмысын жүргіздік.
А Көрші ойыны арқылы бір - біріне сұрақ клямыз.
1. Жұрнақ дегеніміз не?
2. Жұрнақ пен жалғаудың қайсысы бұрын жалғанады?
3. Түбір сөз дегеніміз не?
Жаңа сабақ.
Бос кеңістікте қанша планета бар?
9 планета бар. Ендеше сөз табында да 9 сөз табы бар.
Бізге ең жақын сөз табы: зат есім, сан есім, сын есім, етістік.
Зат есім дегеніміз - заттың атын білдіретін сөздер. Кім? Не? Кімдер? Нелер? Деген сұрақтарға жауап береді.
Адамға - кім?, жануарлар мен заттарға - не? деген сұрақтар қойылады.

4. Мағынаны тану.
Жұптық жұмыс.
1 жұп. 7 - жаттығу. Өлеңді оқы кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі бөлек жазу.
2 жұп. 2 - жаттығу Сөздерді оқы. Кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі топқа бөліп, әрқайсысына сөйлемдер құрастырып жаз.
Кім? – ата, апа, ағатай, інішек.
Не? – кірпіш, шыны, сағат, қант, тауық.
5. Сергіту сәті.
Қоян шықты далаға
Жан - жағына қарады.
Жүгірді, секірді.
Орнына кеп отырды.
3 - жаттығу.
Жаңылтпашты жатқа айт. Зат есімдерге сұрақ қой.
Аралда бар аралар
Қалай бара алар балалар?
(аралар - нелер?)
(Балалар - кімдер?)
Шығармашылық жұмыс.
Кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздер ойлап жазу.
Аң, құс, балық ойыны.
Оқушылар не? деген сұраққа аңдардың, құстардың, балықтардың атын тез айту керек.
4 - жаттығу.
Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жаз.
Әкем отын жарды. Тігінші көйлек тікті. Аспанда жұлдыздар көрінеді. Орманда биік ағаштар өседі. Оқушылар серуенге шықты.

6. Ой толғаныс.
Диалогтік әдіс.
Сұрақ - жауап арқылы білімдері пысықталады.
Сөз таптары дегеніміз не?
Заттың атын білдіретін сөздер қалай аталады?
Зат есімге қандай сұрақтар қойылады?
Кімдер? деген сұраққа жауап беретін сөздерді ата?
Нелер? деген сұраққа жауап беретін сөздерді ата?

7. Қорытындылау.
1. Бүгінгі сабақта не білдіңдер?
2. Ережені қайталап бере аласыңдар ма?
8. Бағалау.
Әр баланың белсенділігін, ерекшелігін, жауапкершілігін, жан-жақтылығын ескеру.
Үй тапсырмасы. 5 - жаттығу.

Зат есім. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектепте зат есімді оқыту тәжірибесімен танысу
Бастауыш сыныптарда зат есімді оқытудың тиімді жолдары
Сын есім түсінігі
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Сын есім және оны мектепте оқыту
Сын есім мен зат есімді байланыстыра оқыту
Бастауыш сыныпта сын есімді оқыту
Есімді тіркестер қабыса байланысқан сөз тіркестері
Зат есім (Қазақ грамматикасы бойынша)
Сын есімнің шырайлары
САРТҰЛЫ ҚОЙГЕЛДІ
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Адамзат тарихындағы ең алғаш мемлекет типтес ұйым
Қойма шаруашылығын ұйымдастыру
Азықтың биологиялық әсерлі заттары