Балалармен амандасып, осы топта отбасы туралы сабақ болатынын естіп кепті

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті
Білім беру саласы: Әлеумет
Бөлімі: Қоршаған орта
Тақырыбы: Менің отбасым
Мақсаттары:
1. Білімділік мақсаты: Балаларға отбасы туралы түсінік беру, өз жанұясы туралы әңгімелеуге үйрету.
2. Дамытушылық мақсаты: Ойын арқылы есте сақтау қабілетін, қарым қатынас дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік мақсаты: Отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: отбасы суреттері, слайд, шаңырақ.
Әдіс - тәсілдер: әңгімелеу, жұмбақ, тақпақ айту, ойын, сұрақ жауап, сергіту сәті, шаттық шеңбер, мадақтау, қорытындылау.

Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбер
Көтеріліп шаңырақ
Уықтары шаншылар
Керегелер керіліп,
Өрімдей боп өрілер
Бәріміз жүрсек айналып,
Киіз болып көрінер
- Балалар, біз қандай заттың бейнесін жасадық?
- Ал, киіз үйде кім тұрады?
- Оларды бір сөзбен қалай атаймыз?

Ұйымдастыру іздестіру
Балалар, айналамызға қарасақ, көптеген үйлерді көреміз.
Ол үйлерде кімдер тұрады деп ойлайсыңдар?
- Иә, балалар, барлық үйдің отбасы болады олар бір бірімен тату тәтті тұрады.
- Қане, балалар мен сендерге бір жұмбақ жасырайын, шешуін тауып көрейік.
Жұмбақ
Онсыз қызық жоқ маған, онсыз бақыт жоқ маған
Ол әр баланың панасы, ол не екен, балалар?
- Міне балалар, бұл жұмбақтың шешуі отбасы екен.
Олай болса бәріміз тақтаға слайдқа назар аударайықшы.
Бұл суретте кімдердің суретін көріп тұрсыңдар?
- Иә бұл суретте сүйіспеншілігі мол, бір - біріне ыстық ықыласпен, аялы сезіммен қарап отырған дастархан басындағы отбасы мүшелерін көріп отырмыз.
Топқа есік қағылып әже кіреді. Балалармен амандасып, осы топта отбасы туралы сабақ болатынын естіп кепті.

Балалардың тақпақтары
Олжас
Ата үлкен кәріміз
Қуат берер дәріміз
Әулиедей аялап
Ардақтаймыз бәріміз.

Айзере
Мейірімді апалар
Балалар кеп бата алар
Қалтасына кәмпит сап
Немереге апарар
Менің отбасым. жүктеу
Отбасы туралы қанатты сөздер қарау
Отбасы туралы мақал - мәтелдер



Ұқсас жұмыстар

Әр түрлі жас топтарында жүргізілетін мүсіндеуге үйрету жолдарының ерекшеліктерін анықтау
Балалар бақшасындағы балаларды табиғатпен таныстыру бағдарламасының мазмұны
Фонетика-фонематикалық тіл дамымаушылғы бар мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеу тілін қалыптастырудың теориялық мәселелері
Естияр топтағы балалардың сөйлеу дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту барысында тәрбиешілердің рөлі
Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың этностық мәдениетін калыптастырудың педагогикалық бағыттарын теориялык тұрғыда негіздеу
Балалар театрының түрлері
Мектепке дейінгі естияр жастағы балаларды рухани мәдениетке тәрбиелеуге сипаттама
Балабақшадағы драматизациялау іс-әрекетінің мәні»
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы