Ауылдағы адам еңбегі, Кішкентай бағбан

Білім беру саласы: Таным , Қатынас
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру , Көркем әдебиет .
Тақырыбы: Ауылдағы адам еңбегі , Кішкентай бағбан .
Мақсаты: Балаларды ауылдағы адамдардың еңбегімен таныстыру, ауылдағы басты еңбек түрін ажырата білуге үйрету. Жыл мезгілдеріне қарай еңбек түрлері және қолданылатын техника құралдары жайлы білімдерін дамыту. Әңгіме желісін көрініс арқылы көрсету. Әңгіме арқылы ойын, қиялын дамыту, өз ойын қиялымен ұштастыра айтуға баулу. Табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: слайд, мазмұнды суреттер.
Сөздік жұмыс: егінші, бағбаншы.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.

Билингвальды компонент: шопан – чабан, бағбан −садовник, еңбек – труд.
Тәрбиеші:
− Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Өйткені бізге көптеген қонақтар келіп отыр. Осы келіп отырған қонақтармен орнымыздан тұрып сәлемдесіп, жақсы тілектер жолдайық.

Балалар орындарынан тұрып, келген қонақтармен амандасады.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжісуді білмейміз,
Қуанамын мен де,
Қуанасын сен де
Қуанайық, достарым
Арайлап атқан күнге!

−Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
−Қазір жылдың күз мезгілі.
−Күз мезгілінде неше ай бар?
−Күз мезгілінде үш ай бар.
−Қыркүйек, қазан, қараша.
−Үш айды кім атап береді?
−Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?
−Күн салқындайды, жаңбыр жауады, жел соғады, құстар жылы жақа ұшып кетеді.
−Жарайсыңдар, балалар күз мезгілі туралы
−Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Өйткені бізге көптеген қонақтар келіп отыр. Осы келіп отырған қонақтармен орнымыздан тұрып сәлемдесіп, жақсы тілектер жолдайық.

Балалар орындарынан тұрып, келген қонақтармен амандасады.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжісуді білмейміз,
Қуанамын мен де,
Қуанасын сен де
Қуанайық, достарым
Арайлап атқан күнге!

−Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
−Қазір жылдың күз мезгілі.
−Күз мезгілінде неше ай бар?
−Күз мезгілінде үш ай бар.
−Қыркүйек, қазан, қараша.
−Үш айды кім атап береді?
−Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?
−Күн салқындайды, жаңбыр жауады, жел соғады, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
−Жарайсыңдар, балалар күз мезгілі туралы тақпақ білесіңдер ме?
Кім айтады?

Азиз:
Жемісі мол теретін,
Күз дос екен бізбенен
Бәрін тауып беретін,
Жомарт екен күз деген.

Мансур:
Күзім - ау, күзім - ау,
Мінезін бұзық - ау.
Жаңбырын сіркіреп,
Келгенін қызық - ау.

Мирас:
Күз жомарт қой қашанда,
Мол жемісін беретін.
Піскен қарбыз, тәтті алма,
Балаларға керек қой.
−Бір аптада жеті күн бар.
−Жарайсыңдар, ал балалар бір аптада неше күн бар?
−Кім атап береді?
−Бір аптада жеті күн бар.
−Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.
−Дұрыс айтасыңдар, балалар мені мұқият тыңдаңдар.

Мен сендерге мақал - мәтел айтамын, ал сендер не жайында екенін айтасыңдар:
Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
−Мақалдың мағынасы не жайында айтылған балалар, кім айтады?
−Еңбек жайлы.
−Дұрыс айтасыңдар, еңбек жайында айтылған.
Еңбек еткен адамның ырысы мол болады, еңбек еткеннің
арқасында тамағымыз тоқ болады. Еңбектің түрлері көп.
−Біздің бүгінгі сабағымыз ауылдағы адам еңбегі туралы болмақ.
−Сендер ауылды білесіңдер ма?
−Ия, білеміз.
−Ендеше балалар сендерге ауыл еңбегі жайлы теледидар арқылы таныстырайын.

Жамбыл облысы, Талас ауданы,
Қаратау қаласы "Бәйтерек" балабақшасының тәрбиешісі
Науанова Гүлзат Бекетқызы

Ауылдағы адам еңбегі, Кішкентай бағбан жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Дидахмет Әшімханұлының жазушылық лабораториясындағы әңгіме жанры және жазушының көркем сөз шеберлігі
Даму және жас ерекшелік психологиясының негізін қалаушылар
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбегін ұйымдастыру әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез - құлық мәдениетін тәрбиелеу жолдары
Гүлзар және көкөніс бақшасы
Айгүл Кемелбаева шығармаларындағы көркемдік ойлау
Ерте балалық шақ педагогикасы пәнінің мақсаты мен міндеттері. Ерте балалық шақ педагогикасы пәнінде, пәнді игеру нәтижелеріне қойылатын талаптар
Тікенекті,жуан және ерекше өсімдік
Ислам діні жайлы
ТӘУЕЛСІЗДІК КЕЗЕҢІНДЕГІ МИКРОСЮЖЕТТІ ПРОЗАДАҒЫ МАГИЯЛЫҚ, МИСТИКАЛЫҚ МОТИВТЕР ЖӘНЕ ЛИРА ҚОНЫС ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ІЗДЕР
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Ерте Палеолит адамдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы
Адамзат тарихындағы ең алғаш мемлекет типтес ұйым
Адамдардың тұтынысын қанағаттандыру Мақсаттар
Жеке адамды қалыптастыру