Бүгінгі күні сіздер үшін тойларыңызға тағы бір той қосылмақ
Әліппе - білім бастауы
Мақсаты:
1. Оқушылардың сауат ашу барысында алған білімдерін тиянақтау. Әр оқушының іс - әрекеттері арқылы икемділігін, шығармашылық мүмкіндігін ашу.
2. Ата - аналарға балаларының үш - төрт айдың ішінде қандай білім игергенін іс - жүзінде көрсету.
3. Адамгершілікке, ұқыптылыққа, өзін - өзі дұрыс ұстауға, ана тілін сүйіп қастерлеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Әріптер қатары, техникалық құралдар, гүлдер, шарлар, нақыл сөздер.
Сәлеметсіздер ме, құрметті ұстаздар, аяулы да ардақты ата - аналар! Бүгінгі күні сіздер үшін тойларыңызға тағы бір той қосылмақ. ХХІ ғасыр білімділер ғасыры болмақ. Сондықтан жас ұрпақ білімді, сауатты болуы үшін ата - аналарға да жүктелер міндеттер аз емес. Күні кешегі ойын баласы болған сіздердің балаларыңыз, бүгінде бойларына үлкен міндет, жауапкершілік арқалап отыр. Сауат ашу мақсатында қолға алғаш ұстаған кітабы - Әліппе оқулығы. Енді оқушылармен бірге білім бастауы болған Әліппе оқулығымен қоштасу мақсатында Әліппе - білім бастауы атты ертеңгілігін ұйымдастырып отырмыз. Білім жолындағы белестерге қанаттары талмай өрлей берсін. Тойларыңыз тойға ұлассын! Ертеңгілігімізді бастауға рұқсат етіңіздер! 1 - жүргізуші: Көз салып қараңызшы бойымызға,
Ортақ боп бүгінгі өскен ойымызға
Хош келіпсіз ұстаздар, ата - аналар
Әліппемен қоштасу тойымызға.
Қыр гүліндей жайнаймыз,
Ән сап, билеп ойнаймыз.
Бүгін бізде мереке,
Әліппе тойын тойлаймыз.
Тал шыбықтай бойына,
Әдемі көйлек жарасар.
Ортада біздің сүйікті,
Балдырған балғын балалар.
Ерте, ерте, ертеде бір жаһанда Әліпби атты ел болса керек. Бұл елде ханзада мен ханшайым ұзақ жылдар өмір сүріпті. Содан екеуі елдің орта шегіне көшет отырғызады. Оны күтіп бағады. Күтімі жақсы болған алма ағашының тамыры кеңге жайылып көкке шарлап өседі. Алайда ханзада мен ханшайымның алма ағашына көңілдері толмайды. Өйткені оның себебі де бар еді. Ал ол қандай себеп екен? Ханзада: Е, ханшайым, біз отырғызған алма ағашы тамыры жайылып өскенмен неліктен жеміс бермейді? Ханшайым: Ханзада, мұның да бір себебі болар ау! Ханзада: Иә, солай шығар! Күндердің күнінде жемісін беріп, барлығымыз да дәм татармыз.
Әліппе: Амансыздар ма, ханзада мен ханшайым. Мен мұнда 40 әріп пен 2 таңбамды ертіп келдім. Ендеше олар сіздерге көмек беріп қалар.
Менің әр әрпімнің сыры бар. Іші толып тұрған ғажап. Қазір өздері де таныстырар. Ал, кәне, мына көпшілікке әріптердің сырын ашыңдаршы.
(Әр әріп өздерін таныстырған сайын ағаш жеміс бере бастайды, яғни алма ағашына қызыл алмалар пайда болады)
Мұғалім: - Бала деген шіркін - ай балдай екен,
Тәттілігі жая мен жалдай екен.
Арып - ашып даладан келгеніңде,
Бал иісін таттырып алдайды екен, - деп Кенен атамыз айтқандай, кішкене бүлдіршіндердің бал тіліне кезек берейік. (Балалар өздерін таныстырады.)
Музыка баяу ойналады, оқушылар екі - екіден қол ұстасып шығып ортада тұрады
1 - оқушы: Нұржігіт
Енді өзіміз оқып, өзіміз жаза аламыз. Бұл, әрине, Әліппенің арқасы
2 - оқушы: Ақберен
Әліппе деген - алтын жол
Апарар сені алысқа.
Жеңіл емес, ауыр жол,
Тырысып бақ намысқа.
3 - оқушы: Зухра
Ең алғаш алғанымда Әліппені
Қызыға қарай бердім әріптерді.
Мен үшін жұмбақ болып қалар ма еді,
Ұстазым оның кілтін алып берді.
1 - оқушы: Айсұлу
А әрпінен есімім
Айтсам сөздің кесімін
Айсұлу мен боламын
Айдай өсіп толамын
2 - оқушы: Батырхан
Б дегенің Бала ғой,
Жұмсаса апаң бара ғой.
Велосипед, витамин
В әрпінен басталар.
4 - оқушы Нұржігіт
Нұржігіт деген мен едім
Алсам білім тереңін
Н әрпінен есімім
Аламын оқу кемелін
5 - оқушы: Арсен
Арсенмін мен деген,
Білім іздеп, оқу оқып терлеген.
Үздік оқу, саналы өріс біліммен,
Айтыңызшы, бәйгеден кім келмеген?
6 - оқушы Омар О дегенің Омар
Омар деген – мен бала
Жақсы оқысам сабақты,
Одан артық жоқ шара.
7 - оқушы Айжан
Гу деп алғаш бөбектер,
Гуілдейді ақырын.
Ғалым, ғылым, ғасырды
Ғ білімге асырды.
8 - оқушы: Әсемгүл
Ш әрпін айтсақ жасырмай,
Үш аша айыр басындай.
Щеткамен тіс тазалап,
Щеткамен үй ақтадым
9 - оқушы Ақберен
Партамыз отырдық,
Парақтап кітап оқыдық.
Радиодан тыңдап мәз болдық
Рахаттанып хабарды.
10 - оқушы: Айбол
Елге есті ер керек,
Ер жет өсіп ертерек
Ыдысты саздан жасаған
Ықылас – біздің жас маман.
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы,
Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Шарипова Раушангүл Кенжебайқызы
«Хабар» телеаранасының қазіргі қоғамдағы алар орны, телебағдарламалары
Ілияс Жансүгіровтің Құлагер поэмасы - сюжетті поэма
Жеңіске рух берген әндер
Жас ұрпақтың тәрбиесiне терең үңiлетiн уақыт келдi
Жасөспірім және заң туралы
Дос-мұқасан» қазақ эстрадасының аңызы»
Жырдың маңызы әрі көркемдік ерекшелігі
Түркі әлемінің алтын бесігі
Жарнамадағы түс: психолингвистикалық зерттеу
Шекспир және оның туындысы
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Қазмұнайгаз компаниясының тұрақты дамуы, компанияның болашақтағы табыстарының негізі
Біріктірілген тақша
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау