Тілдік мақсаттар

Сабақ: Математика
Бөлім Сандар және цифрлар
Сабақтың тақырыбы: Көлемді фигуралар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 3. 1. 2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.
Сабақтың мақсаттары: Кеңістік көлемді фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.
Тілдік мақсаттар: Сол жақта, оң жақта, жоғары, төмен, алдында, артында, арасында, үстінде, себептері, критерийлері, ерекшеліктері, белгілері.
Құндылықтарды дарыту: Өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Сынып оқушыларының, сынып бөлмесіндегі заттардың санын анықтау барысында қазақтілі және әдебиеті пәнімен байланыс жүзеге асады.
Бастапқы білім: Геометриялық фигураларды тану

Сабақтың басы 7 минут
Санау
1. Ондықтармен санау тура, кері
2. Он - оннан санау тура, кері
Сан аралықтары
Сандар кестесі
Сабақ мақсаттарын ОМ анықтап алу
Кеңістік көлемді фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.

Сабақтың ортасы 30 минут
(Ұ) Кеңістіктік фигуралармен таныстыру (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) және оларды қайда кездестіргендері туралы талқылаңыз.
(Ұ) Кеңістіктік фигуралармен таныстыру (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) және оларды қайда кездестіргендері туралы талқылаңыз.
(Ұ) Кеңістіктік фигураларға (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) ұқсас фигураларды сынып бөлмесінен табу.
(Ұ Ө, Қ) Оқушыларға Сиқырлы қоржындағы жасырылған фигураны сыртынан сипау арқылы анықтауын сұраңыз. Олар фигураларды дұрыс анықтай ала ма?

Tапсырма. Балық қандай фигуралардан құрастырылған? Геометриялық фигураларды пайдалана отырып, кеме құрастырыңыз.

Мектеп: Талдықорған қаласының
физика - математика бағытындағы
Назарбаев Зияткерлік мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Сейсембаева С. И.

Көлемді фигуралар жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Педагогика ғылымы ретінде шет тілдерін оқыту әдістемесі
Қазақ тілін өзге ұлт өкілдеріне оқытудағы тест жұмыстарын жүргізудің дидактикалық негіздері
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Мақсаттың оқушылардың әрекеті арқылы қойылуы
Туынды түбір үстеу тудыратын жұрнақтар
Мектепте үстеуді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерді қолданудың тиімділіктері
Бастауыш мектепте қазақ тілін қатысым әдісі арқылы оқытудың міндеттері мен талаптары
Шығармашылық ойлау дағдысы
Өзге тілді мәдениетті оқыту барысындағы лингвоелтаным аспектісінің ролі
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Тілдік қатынас
Бюджеттің мақсаттары және қағидаттары
Адамдардың тұтынысын қанағаттандыру Мақсаттар
Курстық жұмыстың мақсаттары туралы
Курстық жұмыстың мақсаттары
СЕРІКТЕСТІКТІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТТАРЫ ЖӘНЕ МӘНІ
Әлеуметтік-экономикалық жоспарлаудын мақсаттары мен міндеттері. Жоспарлаудың түрлері
Ұлттық және рухани құндылықтарымыз, ұлттық бірлік және ұлттық мақсаттарымыз елдің тұтастығын нығайтушы рухани күш