Суқоймада кездесетін өсімдік

Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
Өрлеу ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтардың біліктілігін арттыру курсының ІІІ - базалық деңгейінің сертификатталған мұғалімі

Дүниетану 4 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Егіншілік пен мал шаруашылығы
Жалпы мақсаты: Оқушылардың егіншілік пен мал шаруашылығы туралы білімдерін жетілдіріп, адам өміріндегі маңызын оқып - үйрену.
Оқу нәтижесі: Егіншілік пен мал шаруашылығының маңызын түсінеді, өз ауылымыздағы мал шаруашылығы мен егіншілік жайлы мәліметтер алады.
Түйінді идеялар: Оқушылардың қызықты ақпарат арқылы мәліметтермен танысуы, жұмыс жасауы.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

Мұғалім немен айналысады
Оқушылар немен айналысады
1. Ұйымдастыру кезеңі
а сергіту сәті
б топқа бөлу

2. Үй тапсырмасын тексеру
Тест жұмысы
Суқойма өсімдіктері мен жануарлары туралы білімдері тексеріледі.

3. Қызығушылықты ояту
Тақырыпты анықтау үшін аннаграманы шешу
Н Е Л І Г І К І Ш
Ш У А Р А Ы Ғ Ы Л Ш Ы А Л М
Жауабы: Егіншілік, мал шаруашылығы

Ой шақыру әдісі

4. Мағынаны тану
а Мәтінмен жұмыс
ә Қосымша ақпарат
Көрмемен, слайдпен жұмыс
б Шығармашылық тапсырма
Ретімен жабыстыру
в Практикалық жұмыс

6. Ой толғаныс

7. Үйге тапсырма
8. Бағалау
9. Кері байланыс
1. а Оқушылар сергіту сәтін барлығы бірігіп орындайды
б Сурет құрастыру арқылы топқа бөлінеді

2.- Оқушылармен бірге суқойма өсімдіктері мен жануарларын еске түсіріледі.
1 Суқоймада кездесетін өсімдік?
а тұңғиық
б қайың
с емен
2. Суқоймада кезедесетін жәндік
а сүңгуір қоңыз
б көбелек
с ара
3. Суқоймаларда кездесетін құс
а көгершін
б бүркіт
с қоқиқаз
4. Суқоймада тағы да қандай өсімдік кездеседі?
а шие
б құрақ, қоға
с терек

3. Оқушылар анаграмманы шешіп жауабын айту арқылы тақырыпты анықтайды.

4. а Оқушылар бөлінген 2 топ бойынша мәтінмен танысады және қонағымызға сұрақтар қояды.
1. Сіз қандай шаруашылықпен айналысасыз?
2. Ірі қара қанша бар?
3. Қандай пайдасын көрдіңіз?
4. Қандай техникаларыңыз бар?
5. Егінді қайда апарып тапсырасыз?
6. Бидайдан басқа арпа, жүгері, сұлы егесіз бе?
7. Сізге осы жұмыстарды атқаруға кім көмектеседі?
8. Болашаққа қандай жоспарыңыз бар?

ә Оқушыларға мәтінмен танысқан соң, қосымша ақпарат беріледі. көрмемен, слайдпен жұмыс
б Оқушылар таратылған шығармашылық тапсырма бойынша ретімен қойып жабыстырады.
в Көрініс. Сыныптағы қыз балалар ұршық пен түбіттің иірілуін көрсетеді.
Оқушыларға сабақты қорытындылау мақсатында видео сұрақтар қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Мақал - мәтел жазып келу

Үлестірмелі парақша
Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік құрал, нұсқаулық, ғаламтор, Интерактивті тақта, энциклопедия, видеоролик



Ұқсас жұмыстар

Іле өзені мен Қапшағай суқоймасының ихтиофаунасы
Кәдімгі тарақ балық
Қапшағай суқоймасының қоректік қоры
Қапшағай суқоймасындағы кейбір бөгде балықтардың таралуы
Қапшағай суқоймасының аборигендік ихтиофаунасына сипаттама
Іле өзені мен Қапшағай суқоймасында кәсіптік балық шабақтарының таралуы
Табиғи сулардың химиялық құрамы
Көксеркенің өсуі және көбеюі
Гидросфера, Биосфераның элементтері және табиғи қоры ретінде Дүние жүзілік мұхиттың экологиялық мәселелері
Нематода паразиттері
Дәрілік өсімдік- адыраспанның пайдасы
Жиі кездесетін әлеуметтік аурулар
Өсімдіктердің қолайсыз жағдайларға төзімділігі
Екі жылдық және көп жылдық өсімдіктер
Қазақстанның дәрілік өсімдіктері
Адамзаттың өсімдіктер дүниесіне әсері.
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Өсімдік - тіршілік тірегі
Өсімдік пен жануарлардың ыстыққа, суыққа, ауа қысымына, су тереңдігіне, хим
Фотосинтез нәтижесінде жер жүзіндегі өсімдіктер жыл сайын 100 млрд т - дан астам органикалық заттар түзеді (мұның жартысынан көбін теңіз, мұхит өсімдіктері түзеді) және бұлкезде олар 200 млрд - тай СО2 сіңіреді, оттегін бқледі