Жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың тақырыбы: Интеграл және Ньютон – Лейбниц формуласы

Сабақтың мақсаттары:
Білімділігі: Оқушыларға интегралды есептеуді, Ньютон – Лейбниц формуласы туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Оқушыларға, Интеграл және Ньютон – Лейбниц формуласын түсіндіре отырып, оқушылардың қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелігі: Оқушыларға есептеу мәдениетін меңгерту, шын көңілмен меңгеруіне жағдай жасау, тақырып мәні тереңдігін сезіндіру. Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауына ықпал етуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың жүрісі:
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылардың оқу құралдарын және сабаққа қатысын тексеру.

II. Үй тапсырмасын тексеру: Ой қозғау немесе Қызығушылықты ояту кезеңі.
Үй тапсырмасын тексеруде оқушылар төмендегі сұрақтар бойынша Еркін жазу - стратегиясын қолдана отырып өз ойларын қағазға түсіреді.
1. Алғашқы функция дегеніміз не?
2. Алғашқы функцияның неше ережесі бар?
3. Қисық сызықты трапеция дегеніміз не?

ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту. Жоғарыдағы сұрақтар бойынша жауаптарын қайталап, үй тапсырмасы бекітіледі.

ІV. Жаңа сабақты түсіндіру.
Ойды іске асыру кезеңі. Жаңа сабақ түсіндіріліп, мысалдар келтіріледі.
[a; b] кесіндісінде үздіксіз кез келген f функция үшін S шамасы қандай да бір санға ұмтылады. Бұл санды f функциясының a – дан b – ге дейінгі интегралы деп атайды және ------------------- деп белгілейді. (былай оқылады: “интеграл a – дан b – ге дейін икстен эф дэ икс”) a мен b сандары интегралдау шектері деп аталады, a – төменгі шегі, b – жоғарғы, S таңбасы интеграл таңбасы деп аталады, f - функциясы – интеграл астындағы функция деп, ал х айнымалы – интегралдау айнымалысы деп аталады.
Сонымен, егер [a; b] f(x) 0 болса, онда сәйкес қисық сызықты трапецияның S ауданы мынандай формуламен өрнектеледі:



Ұқсас жұмыстар

Информатика пәнінен әдістемелік құрал
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың тиімділігі
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың қиыншылығы
Дүниетану пәнін оқытуда қазіргі кезде қойылатын талаптар
Шағын комплкетілі мектеп ауыл мұғалімдерінің іс әрекеті
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ГРАММАТИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАРДЫ ТИІМДІ ОРЫНДАУ ТӘСІЛДЕРІ
Есімдікті бастауыш сыныпта оқытуда берілетін тапсырмалар түрлері
Көрнекі құралдар
Оқытудың қорытынды нәтижесін арттыруда білім беру үдерісін технологизациялаудың рөлі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті
Жаңа заман философиясы