Сопақша пішінді заттарды табу
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математика.
Тақырыбы: 2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу)
Мақсаты: 2 саны және цифрымен таныстыру: 2 цифрын жазып үйрену, кеше , бүгін , ертең , түсініктерін айыра білуге үйрету: алыс , жақын түсініктерін айыра білуге үйрету.
Көрнекілігі: Суреттер, геометриялық пішіндер, сан, қысқа, ұзын заттар, сопақша пішінді суреттер.
Қолданылатын әдіс – тәсілдері: жұмбақтар шешу. Цифр таңбасымен танысу, сұрақ – жауап.
Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша, ұзын - қысқа.
Билингвальды компонент: екі - два, цифр - сан.
Мотивациялық қозғаушылық Педагог балаларды жылулық шеңберіне жинайды. Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Кәнеки, бірге қайталайық. Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік.
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік.
Өткен оқу іс - әрекетін қайталау.
1 санын қайталайды. Суреттер арқылы қияр - 1, қызынақ, баялды, кәді, тәтті бұрыш)
Ой қозғау. Санамақ жасыру.
Далада жүрген сиырдың,
Іші пысты, жалықты.
1 сиыр келіп қасына,
Қатары оның толықты.
Далада неше сиыр жайылды?
Ұйымдастырушы - іздестіру
Бүгінгі оқу іс - әрекетінде 2 цифры және санымен танысу.
Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу) тақырыбымен танысамыз. Фигуралардың арасынан сопақша пішінді, ұзын - қысқа заттарды жинақтау. Флипчарт қолдану.
Мына үй жануарларының ішінен қай жануар екеу болып тұрғанын айтамыз. Қой - 2, шошқа - 2 т. б.
Педагог жұмбақ - өлең оқиды;
Басында бар ілмегі,
Ортасында тірегі.
Толқып қанша жүрсе де,
Тұрады екінші үнемі 2 саны Суреттерге қарап сұраққа жауап береді.
2 затты топтастыру
Жұмыс дәптеріндегі №1 тапсырманы орындатады.
Басқа цифрдың ішінен 2 цифрын қызылмен, 1 цифрын көк түспен қоршау
Ойын: Кім көп біледі? 1 және 2 сандарына байланысты заттарды топтастыру. Сопақша пішінді заттарды табу. Жұмыс дәптер №2 тапсырма. 2 цифрын табу.
Ойын: Тапқыр болсаң, тауып көр
Сандардың ішінен 2 санын табады, қызыл түспен белгілейді.
Сергіту сәті Санамақ орындатады. Бейнеролик Әли мен Айя - Санамақ - YouTube[via torchbrowser. com]
Біз ботақан екеуміз,
Есептеуге бекенбіз.
Ақтөс келіп қосылса,
Үшеу болып кетеміз.
Бір ауылда бірге өскен,
Бар қызықты бір кешкен.
Көжек, бота, Аянмен,
Біз нешеуміз Ақтөспен.
Жұмыс дәптер № 3 тапсырманы орындатады.
Жеке жұмыс жүргізеді.
Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша, ұзын - қысқа.
Билингвальды компонент: сан - цифр, екі - два
2 цифрын жазып үйрену
Атырау облысы, Исатай ауданы, Исатай ауылы
"Балбөбек" балабақшасының тәрбиешісі
Махмутова Гүлжазира Сиражеденқызы
2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу) жүктеу
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдауы
Заттың пішінін анықтау
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Құтыру - зооантропонозды ауру
Ересек балаларды геометриялық пішінмен таныстыру әдістемесі
Жеке гистология
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Нүктемен танысу әдістемесі
Геометриялық материалды оқыту әдістемесі
Планетадағы заттардың айналымы. Өзектілік қағидасы
Мұнайхимиялық синтезден көмірсутекті шикізаттарды алу
Сопақша ми
Түс табушы
Лабиринттен шығуды табу
Лейкоциттердің өндірілуіне қажетті заттардың, витаминдердің жеткіліксіздігінен олардың өндірілуінің бұзылуы
Осыдан тағамдық заттардың ашып кетуі, іріп - шіруі ұлғайады
Анаболикалық заттардың спортсмендердің организмне, дене бітіміне әсер етуін зерттеу
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз