Аюдың суретін тақтаға іліп қою

Сауат ашу
Тақырыбы: Ю дыбысы мен әрпі

Сабақтың тақырыбы. Ю дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты. 1 Оқушыларды ю дыбысымен таныстыру, оның жазылуы оқылуы туралы түсіндіру. Ю дыбысының басқа дыбыстан ерекшелігі туралы түсінік беру. И мен У дыбысының қосарлануы
Арқылы жасалатынын түсіндіру.
2. Сөзден сөйлем құрауға, сөйлемнен мәтін құрай білуге үйрету. Ойлау, есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Үлкенді сыйлау, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Сауатты, таза жазуға үйрету.
Әдісі. Түсіндіру, ой - қозғау, сұрақ – жауап.
Көрнекілігі. Интерактив тақтасы, суреттер, ту, оюлар.

а. Ю дыбысы қандай дыбыс?
ә. Ою деген сөзде неше әріп, неше дыбыс бар?
б. Ю әрпі қандай дыбыстың орнына жазылады?
в. Жақсы көрем өлеңін кім жатқа айтады?
5. Бағалау. Мадақтау.
6. Үйге тапсырма.
Ю дыбысы бар сөздерді оқу.
Жақсы көрем өлеңін жаттау.

Сабақтың тақырыбы. Ю дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты. 1 Оқушыларды ю дыбысымен таныстыру, оның
Жазылуы оқылуы туралы түсіндіру. Ю дыбысының басқа дыбыстан ерекшелігі туралы түсінік беру. И мен У дыбысының қосарлануы
Арқылы жасалатынын түсіндіру.
2. Сөзден сөйлем құрауға, сөйлемнен мәтін құрай білуге үйрету. Ойлау, есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Үлкенді сыйлау, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Сауатты, таза жазуға үйрету.
Әдісі. Түсіндіру, ой - қозғау, сұрақ – жауап.
Көрнекілігі. Интерактив тақтасы, суреттер, ту, оюлар.

Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Қара достым, жан - жаққа
Дайынсыңба сабаққа?
Орнында ма, қараңдар.
Кітап, дәптер, қаламдар.
2. Ой қозғау.
- Біз өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
- Я дыбысымен.
- Я дыбысы қандай дыбыс?
- Қосарланған дауысты дыбыс.
- Ал, қане я дыбысы бар сөздерді кім айтады?
Ойын Сәбіз жинау
Қияр қоян және ұя сөзіне сөйлем құрау.
Оқулықтан үйге берілген тапсырманы сұрау.
Құрамында я әрпі бар сөздерді тақтаға жаздыру.
Үй тапсырмасын бекіту.
Ойын Қандай әріп жасырынған
Ұ т, си, о у, ша н, са , қо н.

3. Жұмбақты шешу арқылы жаңа сабақты бастау.
Қыс бойына жатады.
Тәтті ұйқыға батады. (Аю.
Аюдың суретін тақтаға іліп қою.
Аю - жыртқыш аң. Денесі ірі. Аюлар тіршілік ететін ортаға бейімделеді.
Ақ аю, қоңыр аю болып бөлінеді.
Аюлар қыста ұйқыға кетеді. Көктем шыға қысқы ұйқыларынан оянады.
Аю жыртқыш сүтқоректі. Ю дыбысы дауысты дыбыс. Орыс тілінен енген.
Екі дыбыстан құралған. Қазақ тілінде ю дыбысынан басталатын сөз жоқ. Ю дыбысы көбіне сөздердің соңында келеді.
Аю, ою, тою, қою, үлкею, есею, шаю, жию.
Орыс тілінде сөздің басында, ортасында, соңында келе береді.
Юрий Гагарин ең бірінші ғарышкер.
Оқулықпен жұмыс. Суретпен жұмыс.
- Суреттегі не?
- Аю.
- Аюдың 400 түрі бар. Оюды неден көреміз?
- Сандықтан, бешпенттен, тақиядан, көрпешелерден.
- Балалар, осы рәміздің қайсысында ою бар.
- Туымызда.
- Сырмақ - киізге ою жапсыру.
Берілген сөздерді оқу, мағынасын түсіндіру.
Аю қою құю сүю есею азаю
Ою қию түю күю үлкею көбею

Жақсы көрем өлеңін оқып беру.
Сурет бойынша түсінік беріп кету.
Оқушыларға шынжырлап оқыту. 3 - 4 балаға мәтінді оқыту.
Сергіту сәті
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбырды
Ойлы – қырлы жерлермен
Ытқып – ытқып жүгірді.
Әдемі жазу да өнер. Ю ю
Аспанға қарап ай көрдік
Төменге қарап жер көдік
Оңға, солға бұрылып
Егеменді ел көрдік

4. Қорытынды.
а. Кеспе әріптерден ішінде ю әрпі бар 3сөз құрау.
ә. Ю әрпі бар сөздерді қатыстырып тақтаға 2 сөйлем жазғызу.
б. Сөзжұмбақ Ю - ды шешу.
1. Орман жануары Аю
2. Әуеде дәу қыранды үрдім де,
Аузын байлап бүрдім де
Төмен қарай сүйредім. Парашют.
3. Қатық қандай болады? Қою.
4. Апам сырмақты қалай сырған? Оюлап.
Жарайсыңдар!



Ұқсас жұмыстар

ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚША ТІЛІН ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Бастауыш сыныптың оқу практикалық мазмұнды есептерін шығару біліктерін қалыптастыру
Дыбыс жүйесін теориялық және практикалық жақтан үйрету
Жыр алыбы- Жамбыл
Ана тілі пәнін оқыту әдістемесі
Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз
Ойынның ақыл – ой дамытудағы маңызы
Мектеп жасына дейінгі ұйымдарда ағылшын тілін оқыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың ағылшын тілі сабағында ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫН ЖЕКЕ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ДАМЫТА ОТЫРЫП САБАҚ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МЕТОДИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Ерекше талап қоюмен іс-жүргізу
Тазша алданғанын біліп
Суретін салу
Екі көзім Пушкин суретінде
Көгілдір аспанға шыға келген бұлттар бірте - бірте қоюланып, жаңбырдың лебі есті
Оны Ерубай үйінде отырып біліп
Балл қою кестесі
Сонау кеңестік заманнан бері білім беру жүйесіне жыл сайын қандай да бір жаңашылд­ық енгізіліп келеді
Бір көк кептер ұяға екі балапан салыпты, бұл екі балапан қанат, құйрығы жетіліп, ұшар мезгілі келгенде, біреуі - біреуіне айтыпты: - Әй, шырақ, енді біздің қанат, құйрығымыз жетілді, ұшып дүниені кезіп, сауық қылып келелік, - дейді