Мектепке дейінгі мекеменің негізгі мақсаты тұлғаның жан жақты дамуын қалыптастырып, болашақ өмірге даярлау
Дарынды бала және оның дамуындағы мәселелер
Мектепке дейінгі мекеменің негізгі мақсаты тұлғаның жан жақты дамуын қалыптастырып, болашақ өмірге даярлау. Қоғамдық өмірге бейімделген интеллектуалды жеке тұлғаны қалыптастыруда еліміздің ғылыми әлеуетін жоғарғы деңгейге көтеретін ұрпақ тәрбиелеу. Баланың дамуының өте қарқынды кезеңі 2 жастан бастап 5 жасқа дейінгі аралықты қамтиды. Осы жаста тұлғалық негізі қалыптасады және ол өзін көрсете бастайды. Бұл кезеңде ең маңызды мәселелердің бірі бала бойындағы қабілетті ашып, оны ары қарай дамыта білу. Қазақстан Республикасындағы білім беруді жаңғырту жағдайында дарынды балалар тұлғасының ішкі әлеуетін дамыту ең көкейтесті мәселе болып табылады.
Мектепке дейінгі мекеменің негізгі мақсаты тұлғаның жан жақты дамуын қалыптастырып, болашақ өмірге даярлау. Қоғамдық өмірге бейімделген интеллектуалды жеке тұлғаны қалыптастыруда еліміздің ғылыми әлеуетін жоғарғы деңгейге көтеретін ұрпақ тәрбиелеу. Баланың дамуының өте қарқынды кезеңі 2 жастан бастап 5 жасқа дейінгі аралықты қамтиды. Осы жаста тұлғалық негізі қалыптасады және ол өзін көрсете бастайды. Бұл кезеңде ең маңызды мәселелердің бірі бала бойындағы қабілетті ашып, оны ары қарай дамыта білу. Қазақстан Республикасындағы білім беруді жаңғырту жағдайында дарынды балалар тұлғасының ішкі әлеуетін дамыту ең көкейтесті мәселе болып табылады.
Бала бойының өзгешеліктерді, өзіне тән қасиеттерін байқай отырып, біз оның белгілі бір іс әрекет түріне қабілеттілігін байқаймыз. Бала бойындағы қабілеттіліктері оның болашақта өз жолын таңдауына әсер етеді. Көбіне балалық шақта байқалатын табиғи нышандардың ойдағыдай үйлесіп келуінен туындайтын қабілеттіліктердің түрі дарындылық деп аталады. Дарындылық ұғымы − бұл жүйелі, бір немесе бірнеше әрекет түрі бойынша адамның басқа адамдармен салыстырғанда жоғары нәтижеге жету мүмкіндігін анықтайтын, өмір бойы дамитын психикасының сапасы. Дарынды бала − өз құрбыларымен салыстырғанда интеллектуалдық қабілеті, оқуға құштарлығы, шығармашылық мүмкіндігі және оны көрсете білу деңгейі жоғары; танымдық сұранысы белсенді; ой еңбегіне қызығушылығы жоғары балалар. Дарындылық − орта деңгейден жоғары зияткерлік қабілеттер, креативтілік және қайсарлылық тоғысқан үш мінездеме. Талант – қабілеттіліктің жоғары деңгейі. Ол суретшінің, өнертапқыштың, ғалымның және кез келген істі шығармашылықпен шешуді талап ететін өзге де мамандық иелерінің өзгешелігімен, түпнұсқалығымен ерекшеленетін еңбектерінің болуымен сипатталады. Данышпандық – қоғам өміріне тарихи маңызы бар, шығармашылықпен сипатталатын дарындылықтың жоғарғы деңгейі.
ШҚО, Өскемен қаласы,
Мектепке дейінгі мекеме Азамат балабақша - бөбекжайы
Педагог - психолог: Шангишбаева Гульмира Слямовна
Мектепке дейінгі, бастауыш мектепте және орта буында оқушыларға математиканы оқытудағы сабақтастықты жетілдіру жолдары
Мектепке дейінгі мекемені басқару пәнінің ОҚУ БАҒДАРЛАСЫ
Мектеп жасына дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесін ұйымдастыру жолдары
Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш буын арасындағы сабақтастық
Мемлекеттік балабақшада тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктерінің теориялық негіздерін анықтау және әдістемесін жасап, оның тиімділігін тәжірибелік эксперимент арқылы тексеру
Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың этностық мәдениетін калыптастырудың педагогикалық бағыттарын теориялык тұрғыда негіздеу
Арнайы педагогика туралы
Балабақша мен мектеп жұмысының сабақтастығы
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста салауатты өмір салтын ұйымдастыру
12 ЖЫЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚТЫҢ ҒЫЛЫМИ- ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері