Доптарды санаңдар

Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет: Ағылшын тілі
Тақырыбы: Numbers 1 - 5. How many?
Мақсаты:
• Балаларды жаңа Numbers 1 - 5 лексикасымен және How many? сұрағымен таныстыру.
• Жаңа: one, two, three, four, five лексикалық бірліктерін үйрену. How many? Сұрағын түсінуді, ағылшын тілінде санауды үйрету. Тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамыту, цифр мен зат санын сәйкестендіруді үйрету. Ағылшын тілінде математикаға қызығушылықтарын арттыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: түрлі түсті қарындаштар, CD диск, есеп құралдары(5 бірлікке дейін).
Билингвальді компонент: numbers 1 - 5 – 1 - 5 сандары – числа 1 - 5, ball – доп - мяч, dog – ит - собака, fingers – саусақтар – пальцы. How many?- Қанша? – Сколько?, Look at the bee – Араға қараңдар - Посмотрите на пчелку, Go to your hive - Өздеріңнің ұяларыңа ұшыңдар – Летите в свой улей.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық – қозғаушылық Түлкішектің анасы оқу іс - әрекетіне келді. (Фоксидің анасының суреті салынған flashcard пайдаланылады). Балалармен амандасады: Hello, children! Sit down, please. Ол баласына санауды үйретулерін сұрайды. Балалар түлкішектің анасымен амандасып, аттарын атап, өздерін таныстырады.
Ұйымдастырушылық – ізденістік Балалардан: Ана тілдеріңде 5 - ке дейін санай білесіңдер ме? - деп сұрайды.
1 - тапсырма.
Доптарды санаңдар.
Бірақ түлкішек ағылшын тілінде санап үйренуі тиіс. Педагог сандардың әрқай - сысын көрсетіп, ағылшын тілінде оларды атап шығады.
Балаларға алдымен оң қолдарындағы, одан кейін сол қолдарындағы саусақ - тарын ағылшын тілінде санауды ұсынады.
One, two, three, four, five.
Five fingers. ( Бұл жерде зат есімнің көпше түріне назар аудармау керек, ол туралы кейінірек ай - тылады).
How many?

2 - тапсырма:
Педагог түлкішектің және оның достарында қанша доп бар екендігін санауды ұсынады How many? сұрағын қояды.

Сергіту сәті:
One, two, three.
Look at the bee.
Four and five.
Go to your hive.

3 - тапсырма:
Қол икемділігін, цифрды және ол белгілейтін мөлшерді түсіну дағды - сын дамыту.
Педагог балаларға қа - жетті мөлшерде штрих - тайтын заттардың санын атайды: 2(bear). 3(mice). 1(fox). 5(cats). 4(bees).
Суретте қандай жануар бейнеленгенін және оның штрихтайтын санын сұрайды.
4 - тапсырма.
Сан мен суретті сәйкестендір дидактикалық ойыны. Балалардан берілген заттарды санауларын, цифрларды атауын, сәйкес заттардың санымен сызық арқылы қосуларын сұраңыз.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырма (6 - бет) Балалар ана тілінде доптарды санайды.

Балалар педагогтің артынан қайталайды:
one, two, three, four, five

Балалар қолдарының саусақтарын санайды:
one, two, three, four, five.
Санайды.
Жауап береді: five.
Балалар ағылшын тілінде доптарды санайды педагогтің сұрағына жауап береді.

One, two, three.
(балалар адымдап жүреді)
Look at the bee.
(қолдарымен ойдағы араны көрсетеді)
Four and five.
(адымдап жүреді)
Go to your hive.
(балалар араларды бейнелеп, ұшқан болып, орындықтарына отырады).

Балалар көрсетілген жануарлар санын штрихтайды.
Балалар заттарды ағылшын тілінде дауыстап санайды, цифрды тауып, заттар мен цифларды бір - біріне қосады.

Балалар сандарды тауып, қоршап сызады.
Рефлексиялық – түзетушілік Педагог оқу іс - әрекетін қорытындылайды. Ол түлкішекпен бірге тағы да бір рет сандарды қайталап шығуды сұрайды. Түлкішектің анасы балалармен қоштасып, баласына көмек көрсеткендері үшін алғыс айтып, шағын санамақты үйретеді:
one, two, three, four, five
Let` s say Goodbye!
Түлкі - ана балалармен қоштасып, оларға көмек көрсеткендері үшін рахмет айтады.
Goodbye, children. Балалар 5 - ке дейін санауды қайталайды.
Санамақты жаттайды.

Түлкішектің анасымен қоштасады:
Goodbye!
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жаңа: one, two, three, four, five лексикалық бірліктерін;
Түсінеді: Ағылшын тілінде 5 - ке дейін санауды;
Қолданады: Ағылшын тілінде санауды.



Ұқсас жұмыстар

Совет Рақымбайұлы Әлімқұлов
Алаң ойыншысы мен қақпашының ойын техникасын сипаттау
Құрғақ бассейндегі Кинезотерапия
Дене тәрбиесі жүйесінде гимнастиканың алатын орны және маңызы
Аяққа арналған жаттығулар
Гимнастикалық таяқпен жасалатын жаттығулар
Оқушылармен дене шынықтырулық және сауықтандырулық шараларын өткізу әдістемесі әдістемелік нұсқаулық
«Оқушылармен дене шынықтырулық және сауықтандырулық шараларын өткізу әдістемесі» атты әдістемелік нұсқау
Дене шынықтыруының мақсаты мен міндеттері
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Матрицаның негізгі диагоналының үстінде орналасқан жұп элементтерді санаңдар
Қоянда қанша сәбіз бар, санаңдар
Доптарды көк жолақшаға солдан оңға қарай кему ретімен орналастыру