Ақпараттық мәдениеттікке тәрбиелеу
Сабақ №18
Сабақтың тақырыбы: Әртүрлы салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Мақсаты:
І. Білімдік: Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру;
ІІ. Дамытушылық: Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой - өрісін кеңейту.
ІІІ. Тәрбиелік: Танымдық қызығушылығын арттыру. Ақпараттық мәдениеттікке тәрбиелеу.
Білім - білікке қойылатын талаптар: Оқушылар объектінің моделі ұғымын, модельдерді кластарға бөлуді, модельдердің негізгі кезеңдерін, модельдерге мысалдар келтіре алуы керек.
Сабақтың типі: Практикум элементтері бар түсіндірмелі көрнекілікті
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, жазбаша жұмыс, интерактивті тақтада жұмыс.....
Сабақтың программалық - дидактикалық қамтылуы: Оқу есептеуіш техника кешені, слайд флипчарт, әр түрлі макеттер мен муляждар, сызба - нұсқалар, үлестірмелі тарсырмалар, оқулық, жұмыс дәптері.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың өту ретін баяндау.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. Қайталау аралы.
Тест сұрақтары
І нұсқа
1. Жүйенің өзгеру мен даму процестерін көрсететін модель?
а) ақпараттық; ә) статикалық;
б) динамикалық; в) материалдық.
2. Қоршаған ортаны тану мақсатында модельдерді құру мен зерттеу... деп аталады.
а) модель; ә) модельдеу; б) формальдау; в) пішімдеу.
3. Модельдеудің ұсыну формаларын атаңыздар.
а) ақпараттық, материалдық; ә) оқулық, иматациондық, тәжірибелік;
б) статикалық, динамикалық; в) сөздік, логикалық, арнайы, математикалық.
4. Ақпараттық модельдерге кіретіндер:
Тапсырма №3 Ойлан тап
1. Күннің моделі бола алатын объектіні таңда
- Дөңгелек +
- Нүкте
- Жылытқыш +
- Жанып тұрған шам +
- Дүниежүзілік атлас
- Көгілдір фондағы сары шеңбер
2. Мысық объектісіне қатысты ақпараттық модельді таңда
- Мысықтың форфор бейнесі +
- “Мақта қыз бен мысық” ертегісі
- Ойыншық мысық +
- Мысықтың құлау кезіндегі іс - әрекетін сипаттау
Тапсырма №4 Төмендегі сөздер мен сөйлемдерді өз орнына апар
1. Заттардың химиялық әсері молекулалық деңгейде............. моделденеді;
2. Биология кабинетінде көкөністер мен жемістердің...... жиі қолданылады;
Толық нұсқасын қарау
Естияр тобы балаларының музыкалық мәдениетін қалыптастырудың теориялық негіздері
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУ
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру
Сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің міндеті маңызы
Оқу жүйесінде автоматтандырылған жұмыс орнын жасаудың негізгі принциптері мен талаптары
Жасөспірімдерге эстетикалық тәрбие берудің мәселелері
Мектеп жасына дейінгі баланың эстетикалық тәрбиесі
Болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін кәсіби даярлауда көпсатылы жоғары білім беруді ұйымдас-тырудың педагогикалық шарттары
Қарым - қатынас мәдениеті арқылы оқушылардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру
Оқу материалының логикалық құрылымы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Ақпараттық технологиялардың классификациясы
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Болашақ маман тұлғасының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру жолдары
Қаржылық жағдайды талдаудың әдістері мен ақпараттық қамсыздандыру
Ақпараттық-насихат топтары — ел ішінде