Төрт санына қатысты пішіндерді білу
Ашық сабақ
Төрт санымен таныстыру
(Естиялар тобы)
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Математика
Тақырыбы: 4 санымен таныстыру
Мақсаты: Балаларды 4 санымен таныстыру. Ойлау қабілетін дамыта отырып, 4 көлеміндегі сандардың ретімен аталуын және санауға үйрету, тапсырмалар арқылы балалардың шығармашылығын дамыту.
Көрнекілігі: Дидактикалық материалдар, суреттер, кеспе сандар.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, Жаттықтыру, әңгімелесу, ой-қозғау, шығармашылықпен өз бетімен жұмыс істеу әдістері.
Әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Мен балалар сіздермен кездескеніме өте қуаныштымын. Бір-бірімізге қарап сіздердің көздеріңнен қуаныш пен шаттықты көріп тұрмын.
Тәрбиеші:- Балалар сіздерді Шаттық шеңберіне шақырамын.
Күн сәуле шашқаның үшін рахмет!
Бұлт жаңбыр сепкенің үшін рахмет!
Аспан таза ауаң үшін рахмет!
Ағаш көлеңкең үшін рахмет!
Баланың іс-әрекеті: Балалар ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің басталғандығын біледі.
Балалар күнмен, аспан атамен, ағашпен сәлемдеседі.
Іздену ұйымдастырушы: Балалардың назарын тақтадағы суретке аудару.
Тәрбиеші: Балалар, мына суретте жылдың төрт мезгілі бейнеленген. Атап көрейікші. Демек, балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс әрекетімізде төрт санымен танысамыз.
Қыс, көктем, жаз, күз.
Тәрбиеші:- Балалар, сендер тәуліктің төрт мезгілін білесіңдер ме?
Иә, білеміз олар: таңертең, күндіз, кеш, түн.
Дидактикалық ойын: Топтап жина
Мақсаты: Балаларды топтай білуге және оларды санай білуге үйрету.
Сергіту сәті:
Төрт дөңгелек арбада,
Төрт аяқ бар малда да.
Тауыса алмай бидайды,
Төрт тышқан жүр қамба да.
Дидактикалық ойын: Көршісін тап
Мақсаты: Төртке дейінгі сандарды тура және кері санай білу дағдысын қалыптастыру.
Ойынның ережесін түсініп ойнайды.
Шарты: Балаларға бір сан айтылады сол санның көршісін табулары керек.
Мысалы: 3(үш) айтылғанда үштің көршісі 2 және 4 деп айту керек.
Тәрбиеші:- Балалар 2 санының көршісін кім атап береді?
Досат: 2 санының көршісі 1 саны мен 3 саны
Ақбота: үш санының көршісі 2 саны мен 4 саны. Жарайсың Ақбота!
Үш санының көршісін ата.
Осылайша ойын бірнеше рет қайталанып ойнатылады.
Рефлексті коррекциялау.
Балалар, енді ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін қорытындылай келе Жұлдызай бізге Төрт қадам атты тақпағын айтып береді.
Жұлдызай бізге Төрт қадам атты тақпағын айтып береді.
Жұлдызай:
Ең бірінші қадамың тәй-тәй басу
Тәй-тәй басып, адымдап алға басу.
Ал екінші қадамың қалам алу.
Ал төртінші қадамың үйлі болу.
Төрт қадамың сай келсе, болмас солу.
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртуы: Төрт санына қатысты пішіндерді білу;
Қолданылуы: Топтастыру, сандарды бір бірінен ажырата білу әдістерін біледі.
Білуі: 1,2,3 санын және жаңа 4 санымен танысып, ерекшелігін ажырата біледі. Көршілес 3 және 4 санын салыстыра алады. 4 санының төрт бірліктен құралатынын біледі. Осымен сабағымыз аяқталды.
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Кішкене балаларға математика ілімінің элементтерін оқыту ерекшелігі
Мектепке дейінгі балалардың геометриялық түсініктері
Мектепке даярлық тобындағы балалардың ойлау қабілетін қарапайым математикалық түсініктер арқылы жетілдірудің теориялық негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаларда математикалық түсініктерін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Дидактикалық ойындар пайдасы
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Ересек балаларды геометриялық пішінмен таныстыру әдістемесі
Сенсорлық тәрбие
Ерлер мен пірлер: «Төрт батырға» тағы бір үңілгенде
“АГРОВЕТОРТАЛЫҚ” ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІНІҢ ЖАРҒЫСЫ
Ертеде бір кедей болыпты, оның төрт баласы болыпты
Жылдың төрт мезгілі болады
Алматыда құрылыс істеріне қатысты
Түлкі, қасқыр, жолбарыс, түйе төртеуі жолдас болыпты
Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Сапақ (Сопақ) би Әлімнің Төртқара руының Оразгелді тармағына жатады
Бекболат батыр 1916 жылғы тарихи оқиғаға Оралдағы - 10, Сырдариядағы - 13, Cемейдегi - 17, Ақмоладағы - 27, Торғайдағы - 60, Жетiсудағы - 102 болыстың ер азаматтары қатысты