Өнер көрсету
Сыныбы: 5
Мақсаты: Өзін-өзі таныстыра білу, мақал-мәтелдерді, өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әдептілікке, сыпайылыққа, кішіпейілділікке, өнерге ұмтылған қыз балаларды тәрбиелеу. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, қиялын, тілін дамыту.
Көрнекілік: нақыл сөздер, үлестірмелі қиындылар, гүлдер, плакат, шарлар.
1-жүргізуші: Қайырлы күн, қадірлі қонақтар, ұстаздар! Қыз өссе елдің көркі байқауына қош келдіңіздер!
2-жүргізуші: Қырмызы қызыл гүлсіңдер ме екен,
Бақытты іздеп жүрсіңдер ме екен?
Құлпырған қырда қызғалдақсыңдар,
Жұмбақ жансыңдар бір сыр бермеген.
Қызғалдақтарым, қарлығаштарым,
Жаза алмай жүрген жалын дастаным.
Жанартау болып жарылды кеудем,
Жүректің әлди әнін бастадым.
1-жүргізуші: Қыздарға арнап жыр жазбаған ақын жоқ, ән шығармаған сазгер жоқ. Қызыл гүл, қарақат көз, қиғаш қас, алма мойын – бұлардың барлығы біздің әсем қыздарымызға айтылған теңеулер. Ендеше біз де өзіміздің сыныптас достарымызға лайықты ықылас – ниетімізді білдіріп, осы байқауға қатысатын қыздарды ортаға шақырайық.
Олай болса бүгін байқаудың кезеңдерімен таныс болыңыздар:
1. Таныстыру
2. Өнер көрсету
3. Он саусағынан өнер тамған
4. Сұрақ-жауап.
5. Тамақ әзірлеу
6. Шаш үлгісін жасау
7. Қорытынды
2-жүргізуші: Енді бүгінгі байқауымызға төрелік ететін әділ-қазы алқасымен таныстырып өтейік:
1.
1-жүргізуші: Арулар келіп жетті танысуға
Сыпырды томағасын осы дуға
Ұшып келген қырандай керілтеді,
Әдеппен, ізетпен танысуға – деп олай болса байқауымыздың 1-ші кезеңі Таныстыру . Арулар кезек-кезек өздерін таныстырады.
2-жүргізуші: Кедеймін деп қысылма,
Өнерің болса қолыңда.
Өнерлінің ырысы
Жарқырап жатар жолында. Кезекті өнер сайысына берейік.
(арулар өнерлерін көрсетеді)
1-жүргізуші: Келесі кезең Он саусағынан өнер тамған . Арулар өздерінің үйден жасап келген қолөнерлерін көрсетеді.
2-жүргізуші: Енді ару қыздарымызға дәстүрге байланысты сұрақтар қоямыз.
1. Жүннен жасалған бұйым (Киіз)
2. Сәндік бұйым жасайтын адам? (Зергер)
3. Ұлыс күні жасалатын тағам? (Наурызкөже)
4. Түйенің сүті? (Шұбат)
5. Қыста жейтін малдың етін не деп атайды? (Соғым)
6. Қазақ қыздарының бас киімі (Сәукеле)
7. Екі ақынның сөз өнерімен сайысы (Айтыс)
8. Ең құрметті, қасиетті, жанашыр адам (Ана)
9. Теріден тігілген киім (Тон)
10. Жылқы атасы (Қамбар ата)
11. Қыс қолайсыз болып малдардың жаппай қырылуы (Жұт)
12. Төрт түліктің жайылымы (Өріс)
1-жүргізуші: Ендігі кезеңде аруларымыз үйден дайындап келген ас мәзірін көрсетеді.
2-жүргізуші: Байқауымыздың соңғы кезеңі ару қыздарымыз шаш үлгісін жасайды.
1-жүргізуші: Бұл байқауымыздың соңғы кезеңі еді. Енді әділ-қазылар алқасы қорытындылайды.
Дирижерлық өнер орындаушылықты өнердің бір түрі
Бейнелеу өнерінің оқу курсы
Цирк өнері
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тарихи жанр - белгілі бір оқиғалар мен тарихи кезеңдер бейнеленген көркем шығармалар
Бастауыш сыныптарда бейнелеу өнерін оқыту әдістері
Өнер және бейнелеу
Поп - арт стильіндегі жастар киімінің үлгілерінің ерекшеліктері
Деректерді визуализациялаудағы калейдоскоп тұжырымдамасы
Бейнелеу өнері пәнін оқыту эстетикалық сезімдерді, бейнелеу өнеріне қызығушылығын тәрбиелеу
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
кционерлік қоғам және олардың құрылтайшы пайдасы