Достық дегенді қалай түсінесің

Сабақтың тақырыбы: Екі дос
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\ Достық туралы түсінік беру. Достықтың маңыздылығын ұғындыру.
ә\Достықты қадірлей, қастерлей білуге, адал дос болуға тәрбиелеу.
б\ Қоршаған ортаны танып білуге деген қабілеттерін дамыту. Қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, музыка.
Әдісі: сұрақ - жауап, баяндау, түсіндіру.
Түрі: аралас.
Көрнекілігі: мақал - мәтелдер, суреттер.

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. Жоспар бойынша әңгімелеу.
2. Сұрақтарға жауап алу.
а) Нанды неге алтыннан да қымбат дейміз?
б) Дәнді дақылдарды ата.

Сергіту сәті. Саусақ гимнастикасы Достар

ІІІ. Жаңа сабақ.
Ой қозғау.
1. Алтынға нені айырбастауға болмайды?
2. Достық дегенді қалай түсінесің?.
Оқулықпен жұмыс.
а) Мәтінді түсініп оқу.
ә) Іштей оқыту.
б) Жұппен жұмыс (балалар мәтінді оқып, бір - біріне сұрақ қояды)
- Мұндай батырлардан жаулар неге қорықты?
- Сен достықты қалай түсінесің, құрметтейсің?
- Төс қағыстырып, дос болыпты дегенді қалай түсінесің?

3. Суретпен жұмыс. Достық көмек
Дидактикалық ойын Қуыршаққа жиналуға көмектес сурет бойынша жұмыс

IV. Сабақты бекіту.
1. Мен қандай доспын тақырыбына эссе жазу.
2. Аңыз мазмұнын қай мақал ашып тұр?
1. Досы көпті жау алмас,
Ақылы көпті дау алмас.
2. Жақсы дос үшін жан пида.

V. Үйге тапсырма.
1. Мәтіннің мазмұнын айту.
2. Досым саған рақмет! тақырыбына эссе жаз.
VI. Бағалау.

Әдебиеттік оқу бойынша сабақтың жоспары 3 сынып толық нұсқасын қарау



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларға адамгершілік тәрбиесін беру әдістемесі
Тәрбие жұмысы жүйесіндегі сенім
Бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Көркем шығарманы бастауыш сыныптардың оқу-тәрбие үрдісінде пайдалану арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие берудің ғылыми-теориялық негізін жасау
Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны даярлау бағытында жүргізілген психопрофилактикалық жұмыстар
Заттарды алу есептері
Жоғары сыныптармен жүргізілетін тәрбие жұмыстары
Мемлекеттік балабақшада тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктерінің теориялық негіздерін анықтау және әдістемесін жасап, оның тиімділігін тәжірибелік эксперимент арқылы тексеру
XIX ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы әлеуметтік ойлар
Эмоция және сезім тақырыбын оқыту
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Балпан байдың қызына қалай құда түскендігі
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің