Тәжірибенің көмегімен алған білімдерін қорытындылай білуге үйрету
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Қармен тәжірибе жасау
Мақсаты:
1. Тәжірибе жасау арқылы қар және қардың белгілері туралы білімдерін кеңейту
2. Табиғат туралы білімдерін жүйелей білуге үйрету. Тәжірибенің көмегімен алған білімдерін қорытындылай білуге үйрету.
3. Табиғат сырларын танып - білуге баулу
Қолданылатын көрнекі құралдар: пластмассадан жасалған қалақтар, қар салуға арналған ыдыстар, ойыншықтар, аққала, үнтаспа.
Билингвальды компонент: аққала - снеговик, қар - снег, ақ - белый.
Мотивациялық қозғаушылық
Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Қане, орнымыздан тұрып апайлармен амандасып алайық.
Шаттық шеңбер
Қайырлы күн! Ормандар мен далалар
Қайырлы күн! Достасқан бізбен балалар, Қайырлы күн! Бізге келген қонақтар! Қош келдіңіздер!
Балалар экранға назар аударайық
Али мен Айя ертегісінен үзінді
Балалар қар қандай болады?
І. Таңғажайып сәт:
- Балалар, бүгін бізге қонаққа Аққала келді. Аққаламен амандасайық. Бірақ Аққала көңілсіз. Не себепті көңілсіз екен? Аққала: Менің бүгін туған күнім. Мені ешкім құттықтамады және ешкім сыйлық бермеді.
- Аққаланы көңілдендіру үшін ойын ойнап, қардан гүл жасап берейік.
Ұйымдастырушылық ізденушілік 2. Білімді өзектендіру:
Тәрбиеші топқа қар салынған ыдысты алып кіреді.
- Балалар, қар өте суық, сондықтан біз қалақпен жұмыс жасаймыз.
- Қардың түсі қандай?
- Қар қай мезгілде жауады?
- Жазда қар жауа ма? Неліктен?
- Қар неге бөлмеде ериді? (Бөлме жылы). Тәрбиеші ыдыстардағы қарды пішіні әртүрлі ыдыстарға салады да, оларды балаларға таратып береді.
- Осы ыдыстардың көмегімен аққалаға арнап гүл жасайық.
3. Билингвальды компонент: аққала - снеговик, қар - снег, ақ - белый.
4. Балалардың сөздік жұмысы.
- Балалар, Аққалаға сендердің сыйлықтарың ұнап қалыпты. Ойын ойнап, бұл гүлдерді қалай жасағанымызды еске түсірейік.
5. Саусақты тренинг өткізу.
Кірістірсек екі қолды жұмысқа,
Аққаланы тұрғызады бір сәтте!
Дидактикалық ойын: Қар жасау
Қармен тәжірибе жасау. жүктеу
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың іскерлік қарым-қатынас тілін дамыту
Физика сабағында оқушылардың ізденімпаздық және логикалық ойлау қабілетін дамыту жолдары
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ БАЙЛАНЫСТЫРЫП СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕТУДЕ ЖҮРГІЗІЛГЕН ІС-ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАР
Бейнелеу өнері сабақтарын мектепте оқыту барысында ақпараттық технологияны пайдаланудың теориялық негіздері
Демонстрациялық эксперименттің мәні
Органикалық химия курсынан демонстрациялық тәжірибелерді пайдалану
Студенттердің түлғалық жэне кәсіби даярлығына психологиялық кеңес беру тәсілдерінің тиімді эсерін зерттеу
Химиялық эксперимент - химияны оқытудың негізі
Білім алушылардың кәсіби ойлауын қалыптастырудың педагогикалық - психологиялық негіздері
Физика сабағында оқушылардың ізденімпаздық және логикалық ойлау қабілетін дамыту
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Сауықтырудың көп таралған түрлері
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету