Шаршы және тіктөртбұрыш

Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,
Жетісай қаласы, "№122 жалпы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі Оңалбаева Меруерт

Сабақтың атауы: Шаршы және тіктөртбұрыш
Мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға шаршы және тіктөртбұрыштар жайында толық түсінік бере отырып, геометриялық фигураларды ажырата білуге баулу, есепті әр түрлі тәсілмен шығаруға қалыптастыру.
Дамытушылығы: ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын, зейінін, есте сақтауын дамыту, пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру.
Тәрбиелілігі: бірлікке, ынтымаққа тәрбиелеу.

Психологиялық ахуал
Саған есеп үйреткен,
Пәнге қара құрметпен.
Санды тура табатын,
Қиын, әрі қызықты,
Математика болатын.

Қызығушылықты ояту
Математика пәні бізге нені үйретті?
Сұрақ қою арқылы өткен тақырыптарды пысықтау.

Үй тапсырмасы Мысал: 5
50+7=57
98 - 90=8
46 - 6=40
20+6=26
42 - 2 =40
86 - 80=6
58 - 50 =8
40+7=47
17 - 7=10
55 - 50=5
36 - 30 =6
70+4=74

Мағынаны тану
- Балалар, қандай фигуралар шықты?
- Шаршы және тіктөртбұрыш.
- Дұрыс, балалар.
Ал олай болса балалар бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы: Шаршы және тіктөртбұрыш

Жаңа сабақты меңгерту.
Мысал
1 Есептерді шығару (ауызша)
2. Осы тапсырманы орындау арқылы қандай шешімге келдік?

Сөйлемдерді аяқта
Соңғы сөзді мен айтайын әдісі
Тіктөртбұрыштардың барлық бұрыштары тік болады, төрт қабырғасы, төрт төбесі, төрт бұрышы болады.
Тіктөртбұрыштардың қарама - қарсы қабырғалары тең болады.
Шаршының барлық қабырғалары тең болады.
Тағы бір қасиеті: қарама – қарсы қабырғасын беттестірсек, үшбұрыш шығады.
Ортақ қасиетін табу арқылы
Венн диаграмма әдісін қолдану арқылы фигуралардың ұқсастығы мен айырмашылығын табу.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларына геометриялық материалдар жайлы түсініктерін қалыптастыру
Ауданның өлшем бірлігі ретінде квадрат алынады, оның жағы сегменттердің өлшем бірлігіне тең
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Геометриялық фигураны қарастыру
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың теориялық негізі
Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
Нүктемен танысу әдістемесі
Оригами түрлері
Компьютерлік графика бағдарламалары
Заттың пішінін анықтау
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару