Әрбір жұпқа өткен жаңа сөздің суреті беріледі ағылшын тілінде аудармасын жазу

Ағылшын тілі 5 - сынып
Сабақ тақырыбы: Have you got a camera?
Сілтеме: Жоспар
Сабақ мақсаты:
 Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру.
 Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, Сan модальді етістігін үйрену.
 Топта бір - бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
 Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады.
 Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have, No, I haven’t болымды, болымсыз жауаптарды, және жаңа сөздердіСаn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді.
 Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады.
Негізгі идеялар: Have және have got құрылымының айырмашылығы жоқ, have got ауыз екі сөйлеу тілінде жиірек қолданылады.

Тапсырмалар:
• Миға шабуыл(сұрақ жауап)
• Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте, сызба)
АКТ слайд
• Жұптық жұмыс (кесте толтыру)
• Жеке жұмыс
• (эссе жазу)
• Кері байланыс

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі. 3минут
1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу
2. Сыныпты топқа бөлу
Камераға түсу ойыны арқылы бөлінеді (Оқушылар ортаға шығады. Камераға екі адам түседі дегенде екі адамнан бір - бірін ұстап қалады. 3 дегенде 3 адамнан топтасады. 5 дегенде бес адам топтасып екі топқа бөлінеді.)

Қызығушылықты ояту Миға шабуыл . 10 мин
Доп беру арқылы сұрақтар қойып, үй тапсырмасын бекіту.
1. Артикль дегеніміз не?
2. Сілтеу есімдігін айтып беріңіз?
3Оқу құралдарына жататын сөздерің ағылшын тілінде аудармасын айиып беріңіз?
4. Түстердіңаудармасын ағылшын тілінде аудармасын айтып беріңіз?
5. What colour is your pen?
6. What is this?
7. What colour are your notebooks?
8. Is it pencil?
Ашық сұрақтар
Техникалық заттарға қандай заттарды жатқыза аламыз?
Олар бізге не үшін қажет?
Сізде техникалық заттардың қайсысы сізде бар?
Олай болса бүгінгі өтетін сабағымыз Наve you got a camera?

3. Топтық жұмыс
І топ. Слайдта көрсетілген Have, has, can модальді етістігін постерге түсіріп түсіндіріп беру. Жаңа сөздерді аудару
ІІ топ. Диалогты оқып аудару, жаңа сөздерді аудару
Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, не түсінгендерін плакатқа түсіру арқылы немесе жазу арқылы түсіндіреді. Әр топтың баяндамашылары постер қорғайды
4. Жұптық жұмыс (Кестемен жұмыс. ) 7 минут Әрбір жұпқа өткен жаңа сөздің суреті беріледі ағылшын тілінде аудармасын жазу.
Жұптарды өзара бағалау Бағдаршам арқылы бағаланады
5. Жеке жұмыс Эссе жазу 10мин
Сабақты бекіту
Кері байланыс. 5 мин

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Шетел тілі оқыту әдістемесі
Оқушыға арналған көрнекі құралдар
Ағылшын тілі сабағында сурет көрнекілігін қолдану арқылы оқушының сөйлеу іскерлігін дамыту
Шет тілі лексикасының ерекшеліктерін ашып көрсету
Аударма түрлері
Оқыту процесінде қолданылатын аутентті мәтіндер
Заң саласындағы мәтіндерді аудару ерекшеліктері
Дидактикалық ойындар мен жаттығулар арқылы балаларды тілдің дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
Шет тілін оқытуды жетілдірудің негізгі жолдары
Қазақ тілінен орыс тіліне машиналық аударудың лингвистикалық сөздіктерін Apertium платформасының негізінде жасау
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті