Гиннес кітабына кірген қазақ кім
Қостанай облысы, Әулиекөл ауданы,
№2 Аманқарағай орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Туребекова Л. М.
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қ. Рысбекұлы. Бекзат.
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға олимпиада чемпионы – Бекзат Саттарханов жайында мәлімет беру, мәтіндегі негізгі идеяны ұғындыру;
Сабақтың міндеттері: Алған мәліметтерді интерпретациялау арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру.
Шығармашылық тапсырмалар орындай отыра Т ж е Д балалармен жұмыс ұйымдастыру.
Әр түрлі ой дамыту стратегиялары арқылы ойларын жүйелі жеткізе білуге дағдыландыру.
Сабақтың нәтижесі
Мәтіннің негізгі идеяны түсініп, Бекзаттың Сидней олимпиадасындағы жеңісі жайлы жеткізе алады.
Негізгі идеялар: Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру.
Модульдердің кіріктірулігі Сыни тұрғысынан ойлауды үйрету.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Таланты ж е дарынды балалармен жұмыс.
АКТ; Оқытуды басқару ж е көшбасшылық.
Көрнекіліктер Суреттер, Бейне жазба, бор, қалпақтар, оқулық, дәптер
Тапсырмалар 1. Ыстық орындық
2. Суретпен жұмыс.
3. Оқулықпен жұмыс Стоп - кадр
4. Сергіту сәті: бейне жазба Бекзат Саттарханов
5. 5 - жолды өлең.
6. Эссе
7. Топтық жұмыс, жеке жұмыс
8. Автордың орындығы
9. Ақылдың - 6 қалпағы
Ұйымдастыру кезеңі:
Ынтымақтастық атмосферасы.
Бүгінгі күн шуақты болсын!- деп айтамын оқушылар әр түрлі тілектермен жалғастырады.
Топқа бөлу.
Оқушыларға спорт ойындарының заттарының суреттері арқылы топқа бөлдім.
Үй тапсырмасы.. Гиннес кітабына кірген қазақ
Ыстық орындық әдісі арқылы сұраққа - жауап беріп талдау.
1. Рекорд , Гиннес кітабы деген ұғымдарды қалай түсінесің?
2. Гиннес кітабына кірген қазақ кім?
3. Ең алғаш ғарышқа кім ұшты?
4. Ғарышкерлер мерекесі қай күн?
5. Т. Әубәкіровтің ерліктері сенде қандай көңіл - күй туғызды?
6. Тағы қандай қазақ ғарышкерді білесіңдер?
7. Ғарыш алаңы қайда орналасқан?
8. Ғарышқа неге ұшады?
9. Өзің болашақта қандай маман болуды армандайсың?
Жаңа сабақ:
Қызығушылығын ояту: топтық сурет бойынша сабақтың тақырыбын ашу.
1. Бұл заттар не үшін қажет?
2. Кімдерге қажет?
Оқулықпен жұмыс
Стоп - кадр әдісін қолданып мазмұнын ұғыну(1 - ші абзацты өзім оқып, әрі қарай оқушылар оқиды
Оқулықпен жұмыс
Стоп - кадр әдісін қолданып мазмұнын ұғыну(1 - ші өзім оқып, әрі қарай оқушыларға оқытып, талдаймыз.
Мәтінде кездескен түсініксіз сөздермен сөздік жұмыс жүргізу: баһадүр – батыр
Сергіту: (Бейнекөрініс арқылы)
Дәптермен жұмыс
Сәуірдің 27 - сі.
Шығармашылық жұмыс
Дарынды балалармен жұмыс
Автордың орындығы
1 - топ: футболисттер
2 - топ: боксерлер
3 - топ: гимнастшылары
4 - топ: жүзгіштер
Рефлексия: Ақылдың - 6 қалпағы
Ақ - мәтін бойынша ақпарат береді
Қызыл - позитивті ішкі сезімдерін білдіреді
Қара – негативті ойлау
Жасыл - жаңа идеялар
Көк қалпақ – қортынды.
Толық нұсқасын жүктеу
Аққозы қажы және ұрпақтары
«Қара жорғаға» биі
Башқұр жылқы тұқымы
Шарль де голль француз республикасының президенті
Әлемнің жетекші спортшыларының нәтижелеріне талдау жасау
CNN телеарнасы - хабар таратудың заманауи моделі
CNN компаниясының тарихы мен құрылымы
Лифтілер және олардың құрылымдары. Эскалаторлар
Интернет желісі, электрондық пошта туралы
Гепардтардың биологиялық ерекшелігі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)