Циклдік алгоритмін пайдаланыңдар

Информатика 6 сынып

Тақырып: Қорытынды сабақ алгоритм бойынша (сызықтық, тармақталу, циклдік алгоритм)
Мақсат: Алгоритм тақырыбы бойынша оқушыларды күнделікті өмірдегі әрбір алгоритмдерге мысалдарды келтіруге үйрету
Білімділік – оқушыларды алгоритмнің типтері туралы тексеру
Дамытушылық – Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік – оқушыларды тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ типі: қорытынды сабақ.
Құрал - жабдықтар: ДК, оқулықтар, дәптерлер.
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу, түгелдеу.
2. Оқушылардың құрал - жабдығын тексеру.
3. Оқушыларды топқа бөліп, назарын сабаққа аудару.

II. Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасы - алгоритмнің 4 тәсілі берілген есептерін тексеру
1. Сұрақ - жауап
Сыныпты екі топқа бөлеміз бірінші топ "Программисттер" ал екінші топ "Хакерлер"
Әр оқушы бір сұрақ таңдап жауап береді.
Топ басшысы бағалау парағын толтырып отырады.
1. Алгоритм дегеніміз не?
2. Алгоритм термині қай ғалымның есімімен байланысты? Қай ғасырда пайда болған?
3. Алгоритмге мысал келтір
4. Алгоритмнің атқарушылары
5. Алгоритмнің неше қасиеті бар, ата.
6. Алгоритмнің дәл, айқындылық қасиетін қалай түсіндіресің?

2. Мына фигуралар қандай жұмыс атқарады:
Қандай қызмет атқарады?
-------------
3. Алгоритм қандай түрде берілген?
1. Гүлге су құятын ыдысты аламын.
2. Ыдысқа су құямын.
3. Гүлдің жанына барамын.
4. Гүлге суды құямын.
5. Су құйып болдым.
6. Ыдысты орнына апарып қоямын.

Алгоритм қандай түрде берілген?
Алг. үй тапсырмасын орындау
басы
күнделікті алу, тиісті бетін ашу,
үй тапсырмасын анықтау
үй тапсырмасын орындау
күнделікті орнына қою
соңы

4. Тапсырмаларды орында:

Тапсырма №1..
Бес сан берілген: a, b, c, d, f. Осы сандардың қосындысын, көбейтіндісін және орташа мәнін есептейтін алгоритм блок - схемасын құр. Сызықтық алгоритм.
Тапсырма №2.
Бағдаршам алгоритміне блок - схема құр. Тармақталу алгоритмін пайдаланыңдар.
Тапсырма №3.
Бес сан берілген: a = 3, b = - 4, c = - 19
Осы сандарды енгізу және шығару алгоритмін құр. Циклдік алгоритмін пайдаланыңдар.

5. Сөз жұмбақты орында



Ұқсас жұмыстар

Мұрағатты әзірлеу
Алгоритмдер және деректер структурасы
Си тіліндегі циклдік алгоритм және циклдік алгоритмді бағдарламау
Циклдік алгоритм
АЛГОРИТМДЕР КӨРСЕТІМІНІҢ ӘДІСТЕРІ
Архивтеу программасының ерекшеліктері
Циклдік және үзіліссіз кодтар
Алгоритм және алгоритмдеу ұғымдары
АЛГОРИТМНІҢ ПРОГРАММАЛАУ НЕГІЗДЕРІНДЕГІ РОЛІ
Алгоритм түрлері
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
Тапсырмада мәтінді форматтаудың мүмкіндігінше көп әрекеттерін пайдаланыңдар
Ондық бөлшектерді қосу, азайту тақырыбына есептер шығаруСабақтың мақсаты:Білімділік: ондық бөлшектерді қосу, азайту алгоритмін айта білуге үйрету және оны ондық бөлшектерді қосуда, азайтуда пайдалана білуге дағдыландыру
Көктем алгоритмін көрсету
Ондық бөлшектерді бөлудің алгоритмін меңгерту, білімдерін тиянақтау
FOR циклдік операторы
Жазбаша баған түрінде қосу және азайту тәсілін алгоритмін қолдануды үйренуді қалыптастыру
Оқушыларға Pascal программалау циклдік алгоритмдерді программалау туралы түсінік беру - циклдің түрімен таныстыру операторлардың жазылу ережесін түсіндіру
Циклдік операторлар
Циклдік алгоритмдерді программалау