Оқушылармен амандасу, түгелдеу
Дарынды балаларға арналған мамандандырылған
С. Сейфуллин атындағы № 11 облыстық қазақ
мектеп - интернат кешені, химия пәнінің мұғалімі
Темиралиева Аяжан Джигеровна
Қысқа мерзімді жоспар
Химия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару (молекулалық формулаларды анықтау)
Жалпы мақсаты: - оқушыларға молекулалық формулаларды анықтауға есептер шығарта отырып, алған білім - білік дағдыларын қалыптастыру, интеллектуалдық деңгейін арттыру.
- оқушылардың ой - белсенділігін арттыра отырып, нақты және жүйелі шешім қабылдауға, бейметалдар мен металдар туралы алған білімдерін кеңейтіп, ой - өрісін, зейінін дамыту.
- шығармашылық ізденістерін, іскерлік дағдыларын, пәнге, білімге қызығушылықтарын арттыра отырып, өз бетімен білім ала білуге тәрбиелеу.
Сілтеме: Қосымша материалдар: “Анорганикалық және бейорганикалық химия” Ж. Шоқыбаев. Алматы "Қайнар", 1992 ж, Химия 8 - 11 сыныптар “Сандық есептер шығару әдістемесі” М. Б. Усманова, Қ. Н. Сақариянова. Алматы “Атамұра” 2004 ж. “Химиядан дидактикалық материалдар” Авторлары: Н. Н. Нұрахметов, Қ. Б. Бекішев, Н. А. Заграничная. Алматы"Мектеп" 2003ж
Оқу нәтижесі:
- теориялық білімдерін жүйелеп, молекулалық формулаларды анықтап, есеп шығару дағдысын қалыптастырады;
- іске асыру теңдеулерін жаза отырып, есептерді жүйелі, нақты шығарады;
- топтық жұмыста ұйымшылдыққа үйренеді.
Негізгі идеялар: Презентация, флипчарт, шаблон
Ресурстар және керекті құрал - жабдықтар, реактивтер
Интернет материалын пайдаланады. Бекетовтың электрохимиялық кернеу қатары кестесі, интерактивті тақта, смайликтер, бағалау парағы, қима қағаздар, рефлексия парағы, тапсырмалар парағы, стикерлер, маркерлер, стакандар, шыны таяқша, сынауықтар, штативтер, реактивтер: FeSO4, FeCI3, NaOH, AICI3.
Мұғалім әрекеті
Кіріспе
Психологиялық дайындық
Ұйымдастыру
- Сыныптың санитарлық - гигиеналық жағдайын бақылау;
- Оқушылармен амандасу, түгелдеу.
- Топқа бөлу: Оқушыларды әртүрлі стакандар арқылы 4 топқа бөлемін. Солар бойынша:
І топ: Сары стакандар
ІІ топ: Жасыл стакандар
ІІІ топ: Қызыл стакандар
ІV топ: Көк стакандар
Әр топ өздерінің топ басшыларын сайлайды. Топ ережесін шығарады. Бағалау парағы таратылады.
1. Білу
"Менен жылдам сұрақ, сізден жылдам жауап"
Тапсырма № 1. “Футбол” ойыны. "Менен жылдам сұрақ, сізден жылдам жауап" арқылы үй тапсырмасы сұралады.
1. Параллель жүретін реакциялар дегеніміз не?
2. Қоспа дегеніміз не? Қоспаның қандай түрлерін білеміз?
3. Тәжірибе жүзінде қоспаларды тазарту әдістері қандай?
4. Күнделікті өмірде кездесетін қоспалардың маңызы қандай?
5. Орынбасу реакциясы деген не? Тотығу - тотықсыздану реакциялары деген не?
6. Гальваникалық элемент деген не?
7. Электродтық потенциал деген не?
8. Электролиз деген не?
9. Генетикалық байланыс дегеніміз не?
Сөйлемнің айқындауыш мүшесі
Кенелер және ауылшаруашылық зиянкестер тақырбын оқыту әдістемесі
Колледждердегі оқушылардың сабақтан тыс уақытының ұйымдасуын анықтау жайлы
Бисермен қызғалдақ тоқу технологиясы
Әдебиет сабағындағы пәнаралық байланыс
Орта мектепте «жарық дисперсиясы» тақырыбын оқыту әдістемесі
Сыныптан тыс жұмыстар бойынша сабақты әдістемелік жарақтандыру (сәндік-қолданбалы өнер негізінде)
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН 9-10 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Әбу Насыр әл-Фарабидың лингвистикалық семантикасын оқыту
Тұздық алу ережесі
Оқушылармен ағылшын халық ертегілерін үйрену барысында қолданылатын әдістері
Оқушылармен сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру
Қиын оқушылармен жеке кеңестер
Оқушылардың бір - бірімен ұлттық амандасуы
Сабақтың тақырыбымен таныстырып, табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау
Көптік жалғау. Оқушылармен сәлемдесу
Оқушылармен әңгімелесу
Сабаққа назарын аудару. Оқушылармен сәлемдесу
Ұйымдастыру кезеңі - оқушылармен сәлемдесіп, жоқ оқушыларды түгелдеу
Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру