Рахмет сендерге балалар

Тақырыбы: Көңілді математика
Ертеде бір түлкі болыпты. Ол бірде орманда келе жатып адасып кетіпті. Сөйтсе, оны аңшылар ұстап алыпты. Аңшылар оның терісіне қызығады екен. Түлкі жалынып, ағатайлар мені жіберіңіздерші - деп жылапты. Сонда, бір аңшы айтыпты: - Түлкі сен сонша айлакер болсаң мына сұрақтарға жауап бере аласың ба? - депті.
- Түлкі қатты ойланып мен көмекке достарымды шақырайыншы депті. Аңшылар, жарайды шақыр егер достарың шеше алмаса теріңді сыпырып аламыз, - депті. Сөйтсе түлкі мектеп балаларын жақсы көреді екен. Оларға орманнан әдемі гүлдер жеміс - жидектер әкеп тұрады екен. Қане балалар, онда біз де түлкіні аңшылардан құтқарайық.

Балалар, түлкіге мына сұрақтарды шешуге көмектесейік
Балық аулау ойыны
Барлығы неше балық?
Айырмашылығын айтыңдар.
Биік - аласа.
Артық. Кем. Тең.
Балмұздақ артық па, әлде көкөніс пе?
Ат шабады, аққу...
Ойлан да аяқта!
Лимон қышқыл, қант...
Жылан жорғалайды, балық...
Ит үреді, мысық...
Сандар еліне саяхат
Бір дегенім – бесік.
Шықтық содан өсім.
Екі дегенім – елім.
Далам, тауым, көгім.
Үш дегенім – үміт.
Үміт артар жігіт.
Төрт дегенім – төзім.
Төзе білем өзім.

Енді балалар сергіту сәтін жасайық
Дидактикалық ойындар.
Ойын: Қандай сан қалып қойды?
Ойынның шарты: Балалар көздерін жұмады, сол уақытта бір санды тығып қоямыз. Балалар сынайды, қандай сан қалып қойғанын айтады.

Көңілді жұмбақтар
Бір көжекке бір көжек,
Келе қалды қонаққа,
5 сәбізден бірден жеп
Тойып алды тамаққа.
Айтыңдаршы балалар
Қанша сәбіз барлығы? (10).
Ұлпа жүнін қыздырып,
Күн шуақта бір күшік
Отыр еді маңына
Келді тағы бір күшік.
Нешеу болды сен сана? (2).
Үстел үстінде төрт алма жатыр,
Оның біреуін ағам жеп қойды.
Сонда неше алма қалды? (3).

- Жарайсыңдар балалар. Біз қайда бардық? (біз математика әлеміне саяхат жасадық). Біз түлкіні аңшылардан құтқарып алдық. Балалар сендерге сабақ ұнады ма? (ия). Сабақ маған да ұнады, сендер сабаққа жақсы қатыстыңдар, сендерге рахмет айтамын. Орнымыздан тұрайық, қонақтармен қоштасайық.
Көріскенше күн жақсы!

Рахмет сендерге балалар!
Слайдты жүктеу



Ұқсас жұмыстар

«Мектепке дейінгі балалардың уақытты қабылдау ерекшеліктері»
Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Балабақшадағы меркелереді өткізу және ұйымдастыру
Мерекелер жайлы
Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық формаларын ұйымдастыру
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Музыка ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы жоспарлау мен өткізу жолдары
Салауатты өмір салты-деніміздің саулығы, жастарымыздың жарқын болашағы
Мектепке дейінгі мекемеде балалардың музыкалық оқу іс - әрекетін ұйымдастыру жолдары
Бұқаралық мереке сценарийі мен режиссурасы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы