Геометриялық фигура

Сабақтың тақырыбы: 30 - 7 түріндегі азайту
Сабақтың мақсаты: 30 - 7 түріндегі азайту дағдыларын қалыптастыру. Есеп шығару, ауызша есептеу
қабілеттерін дамыту. Логикалық ойлауын дамыту. Тазалықты сақтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайдтар, сөзжұмбақ, жемістер.
Сабақтың түрі; жаңа сабақ
Әдісі: ойын, топтық жұмыс, түсіндіру

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі
1. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
2. Сөзжұмбақ шешу
- Осы сөзжұмбақты дұрыс шешсеңдер, өмірдегі басты байлықтың не екенін білесіңдер.
1. Ұзындық өлшем бірлігі
2. Дөңгелекті тағы қалай атауға болады?
3. Уақыт бірлігі
4. Бұрыш түрі (сүйір)
5. 13 - 7 айырмасы
6. Математикалық амал
7. Бір нүктеден басталатын шексіз сызық
8. Геометриялық фигура
9. Екі таңбалы сан

II. Үй тапсырмасын тексеру
1. Кестедегі қосындылардың мәнін табу
2. Сабақты апталықпен байланыстыру.
- Балалар 2 - сыныптар арасында Ауырмайтын жол ізде атты апталық жүріп жатыр. Сондықтан біз бүгінгі сабағымызда гигиена туралы толық мағлұмат аламыз.
Гигиена – грек сөзі. Емдеу, денсаулық әкеледі деген мағына береді.

III. Жаңа сабақ
30 - 7=20+(10 - 7)=23(түсіндіру)
Жеке бас гигиенасын сақтау деп таза жүруді, таңертең ерте тұру, жаттығулар жасауды айтамыз.
IV. Оқулықпен жұмыс
№1 Ауызша орындау
Мектепте де, үйде де тазалықты сақтауымыз керек. Тісімізді жуып, қолды сабындап жуу керек.
№2 Ауызша есептеу
50 - 7
70 - 4
90 - 3
100 - 9
Жеміс - жидектерді жуып жеу керек. Тамақты асықпай, шайнап жеу керек.
№3 Тақтамен жұмыс
70 - 5
100 - 4
52+8
43 - 20
Спортпен айналысып, таза жүру аурудан сақтайды.
№4 Есепті оқу, талдау.
Жұмысшы - 10п
Шәкірті -? 3 - еуі кем
Шешуі: 10+(10 - 3)=17
Жауабы: барлығы 17 парта
Адам еңбекке қабілетті болып өссе, дене құрылысы сымбатты болып өседі.
Ойын: Менің сүйікті жемісім
46*4*10=52
32*2*4=30
30*... =40
(Жемістегі дәрумендер туралы түсінік беру)

1. Ол судан қорқады, одан кір қорқады.
2. Денені шынықтырып, денсаулыққа әсер ететін сабақ
3. Тазалық кепілі....
№7 Ойын: Кім жылдам?
13 - 6+7
8+4 - 5
12 -(18 - 9)
11 - 7+9
9+5 - 7
16 -(12 - 7)
Денсаулық туралы мақал - мәтелдерді оқыту

V. Шығармашылық тапсырма
Маймыл – 25 см.
Тотықұс -? 20 см. қысқа
Піл -? 30см артық

VI. Топтық жұмыс
Әр қатар геометриялық фигура таңдайды. Әр фигураның қасиеттерін атайды.
- қысқаша шарты бойынша есеп құрастыру
А=5
в=9
Р=?

VII. Қорытынды
- 1. Әр қатардың жинаған ұпайларын санап, қорытындылау.
2. Үйге тапсырма беру №5
Салауатты өмір салтын қолдаймыз,
Ата - ана ел үмітін ақтаймыз.
Тілейміз саулық баршаға,
Денсаулықты сақтаймыз.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларда өлшеу әдістері туралы идеяларды қалыптастыру
Нүктелердің геометриялық орны әдісі
Нүктемен танысу әдістемесі
Планиметрия
Көпбұрыштар мен дөңес көпбұрыштар
Стереометрияда салу есептерін шешу әдістері
Геометриялық фигураны қарастыру
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Геометриялық түрлендіруді оқыту
Салуларға арналған геометриялық есептерді шешу әдістері
Геометриялық денелерден құралған натюрморт (гризайл техникасында акварель)
Геометриялық есептерді шешу әдістері
Нысанның нақты геометриялық пішіні көрсетілген геометрялық пішін
ФИГУРАЛЫҚ МӘТІННІҢ АБРИСІ МЕН БОЯУЫ COREL DRAW ФИГУРАЛАРЫ
Адам фигурасының анатомиялық суреті
Геометриялық пішіндерді орын орнына орналастыру