Сабақтарда баланың танымдылық деңгейіне бағытталған, қорытындысында қоршаған ортадағы объектілерді салыстыра, негізгі түсініктер мен терминдер, анықтамалар қарастырылады

Авторлық бағдарлама Бастауыш сыныптардағы геометрия

Түсінік хат
Бұл бағдарлама математика курсының бір бөлігі болып табылатын геометрия бойынша 1 - 4 сыныптардағы бұрынғы қолданыстағы, бірақ кеңейтілген және тереңдетілген геометриялық түсініктерді қарастырады. Сабақтарда баланың танымдылық деңгейіне бағытталған, қорытындысында қоршаған ортадағы объектілерді салыстыра, негізгі түсініктер мен терминдер, анықтамалар қарастырылады. Материал баланың танымдылық қабілетін арттыратын қызық ойын түрінде берілуі тиіс. Бастауыш сыныптарда геометрияны оқытудың басты міндеті – мектептің орта және жоғарғы буындарында геометрияны үйренудің базасын дайындау болып табылады.
Балаларды тек ұзындықпен, ауданмен және көлеммен ғана таныстырып қоймай, оларды тек сызғышпен ғана пайдалануға үйретпей, циркульмен де үйрету керек. Сонымен қатар, бұрыштарды салуға және өлшеуге транспортирді пайдалануды үйрету қажет. Оқу жылында аптасына мақсатты түрде 1 сағат өткізу жоспарланды.

Осы аталған курс бойынша өткізілетін сабақтар тек геометриялық материалдарды ғана емес, конструкторлы - тәжірибелік тапсырмалар негізіндегі тақырыптарды да қамтиды.
Сабақты өткізу әдістемесінде бастауыш сынып оқушыларының мүмкіншіліктері мен жас ерекшеліктері есепке алынды. Материалдың бөлімдері ертегі, әңгіме, жұмбақ, ойын, мұғалім және оқушы немесе оқушы және мұғалім түріндегі диалог сияқты танымдық формада берілген.
Оқушылардың жаңа геометриялық, яғни, нүкте, сызық, тік сызық, қисық сызық, жабық және т. б. формалармен таныстырғанда балалардың осы жасына сай келетін түсінікті өлең шумағы қолданылады. Тақтада соған лайықты айтылған Нүкте, нүкте, үтір, бейнесімен бейнеленген, суреттелген сол геометриялық фигуралар қайтадан анықталады. Бұған көптеген мысалдар келтіруге болады. Арнайы курсты 2 сыныптан бастаған жөн.



Ұқсас жұмыстар

Географияны оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын қалыптастырудың мүмкіндіктері
Оқушыларды шығармашылық іс-әрекетке баулу
білім алушылардың тілдік дағдыларын, көркемдік көкжиегін дамытатын, шыңдайтын драмалық шығармаларды түсіндіру мен оқытудың ең тиімді шарттары мен әдістерін, инновациялық технологияларын анықтау
Қазақ тілі сабақтарында тірек-кесте технологиясын пайдалану жолдары
Биология сабағында өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру
Кіріктірілген оқыту принциптері
Мектеп оқушыларын өзін-өзі тану арқылы еңбек іс- әрекетінің қүндылық бағдарын дамыту (Электротехника негізінде)
Биология сабағында оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту әдістері
Қазіргі кезеңдегі жалпы білім беру орта мектептердегі экономика негіздерін оқытуың мазмұны мен ерекшеліктері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Баланың мектепке келу мәселесі
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы