Сабақ мақсатын түсіндіру

Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 5 сынып.
Тақырыптар:
16. Синонимдер
17. Синонимдік қатар
18. Антонимдер.
19. Жаттығулар орындау
20. Табу

№4 Сабақ үлгісі:

1. Пән аты: Қазақ тілі.
2. Сыныбы: 5
3. Күні, айы, жылы:
4. Тоқсан: І
5. Мұғалім:.
Сабақтың тақырыбы: Синонимдер
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың синонимдер туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, қосымша тапсырмалар мен жаттығу жұмыстары арқылы бекіту.
2. Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, ана тілді сүюге, отанды қорғауға тәрбиелеу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту, көркем әрі сауатты жазуға дағдыландыру.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, жаттығу, өзіндік ой қорыту.
Сабақтың көрнекілігі: кесте, сызба, карточкалар
Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
3. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
4. Жаңа сабаққа дайындық
1. Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2. Сабақ мақсатын түсіндіру

V. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Мағыналары бір – біріне жақын, бірақ әр түрлі дыбысталып айтылатын сөздер тобы синонимдер деп аталады.
1) Сөздің дыбысталуында өзгешелік болуы керек;
2) Сөздер бір ғана ұғымды білдіруі керек;
3) Сөздер бір ғана сөз табына қатысты болуы керек.
Бұған қосымша синонимдер мәтінде бірін – бірі алмастырған жағдайда бір ғана сөйлем мүшесінің қызметін атқарады. Мысалы: са, тағам, дәм, ауқат дегендер бір ғана синонимдес сөздер. Дыбысталуы әр басқа болғанымен, беретін ұғымы - адам баласының жейтін қоректік заты.
Қазақ тілі – синонимге өте бай тіл. Синонимдік қатарлар әр сөз табының құрамында кездеседі. Мысалы:
- зат есімдерден болған синонимдер: өң, түр, түс, келбет, пішін, ажар, көрік, әлпет, кескін, рең, дидар, шырай.
- сын есімдерден болған синонимдер: салмақты, сабырлы, байыпты, ұстамды;
- етістіктерден болған синонимдер: амандасу, сәлемдесу, есенлесу;
- үстеулерден болған синонимдер: тез, жылдам, шапшаң, лезде.

VІ. Жаңа тақырып бойынша түсінік тексеру:

2. Үлестірме қағаздармен жұмыс.

№1
1. Сөйлемдегі синоним сөздерді тап.
Сенің топырағыңда қаншама дүр – дүр батыр, дүл - дүл ақын, майталман талант иелері туылмады дейсің.
№2
1. Синоним болатындай тіркестер құрап жаз.
Қырғи қабақ, Қас пен көздің арасында. Бетінен оты шықты. Тас жүрек.
2. Синоним болатын мақал – мәтелдерден мысалдар келтір.

№3
1. Төмендегі мәтіннен синоним болатын сөздерді тап және сол сөздерге мәтін құра.
Адамның асқан сұлулығы – оның сезгіштігі, қарапайымдылығы, тілектестігі, ниеттестігі.

VІІ. Жаңа сабақты бекіту:
1. Оқулықпен жұмыс.
70 - жаттығу.
Төмендегі синонимдік қатардағы сөздерді басқа сөздермен тіркестіріп, олардың қанша сөзбен тіркесе алу мүмкіндігін анықтаңдар.
71 – жаттығу
1. ғажап, шақ, қараулық, уәде, айла, жан сөздерінің синонимдерін тауып, олардың орнын ауыстырып қолданыңдар.

VІІІ. Сабақты қорыту:
1. Бағалау
2. Үйге тапсырма:
1 Синоним туралы түсінік
2. Ар – намыс туралы білетін қанатты сөздерді, мақал мәтелдерді жазу



Толық нұсқасын көру



Ұқсас жұмыстар

Оқу жұмыстарының негізгі түрі - біріккен сабақ
Сабақтың мақсатын анықтау
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Оқыту заңдылықтары
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Сабақтың типтері және құрылымы
Жалпы технологиялық пәндер және еңбек технологиясы тараулары бойынша сабақ өткізудің тиімді әдістері мен формалары
Биологиядан білімді қорытындылау
Информатика курсы бойынша оқу процессін жоспарлау
Грамматикамен жазу сабақтарының міндеті мен мақсаты
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Мақсатына жеткен жан
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым