Оқушының сабақтағы белсенділігін арттыру

Оқушының сабақтағы белсенділігін арттыру;
Өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, дамыту.
Ізденімпаз тұлға тәрбиелеу
Оқушының жетістігі мен кемшілігін анықтап, өздерін бағалай білуге үйрету;
Оқушылардың оқу еңбегінің жүйелілігін қалыптастыру;

Тоқу өнері – қазақ халқының ежелден келе жатқан, ең алғаш киімі мен үй жабдығының негізі болған қасиетті өнері. Ең алғаш тоқылған киімдерді Рим, Грециядан археологтар тапқан. XVII-XVIII ғасырларда тоқымамен тек ер адамдар айналысқан. 1589 жылы бірінші тоқыма машинасын галвертондық Уильям Ли жасады. Ол руан қаласына келіп, өзінің механикалық цехын ашты. 1907 жылы Француз натуралист Бон де Сент Илер “Өрмекшінің жібегінің пайдасы” атты диссертация жазды. Өрмекшінің торы жарамды шикізат болып мойындалды. Өрмекшінің бұл түрі “нефилли” деп аталады. Ол Мадагаскар аралында және Африка мекендеген. Өрмекшінің торының кездемесі керемет жеп-жеңіл және табиғи жасанды жіптерден мықты болған. 1946 жылы “Алтын ілмек” атты сайыс өтті. Ол атақты ер адам ұтып алды.



Ұқсас жұмыстар

ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖОЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
Оқу сабақтарын талдауға жүйелі келістің әдістемесі мен технологиясы
Шағын жинақты бастауыш мектеп оқушыларының танымдық белсенділіктері мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру мәселелері
Оқушының өздігінен орындайтын және шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Сабақ - қазіргі мектептегі оқу процесін ұйымдастыру негізгі формасы
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың түрлері
Оқушылардың биологияны оқуға қызығушылығын арттыру жолдары
Қазақ әдебиетінен үй тапсырмасын берудің тиімділігі
Математиканы оқытудағы жаңа технология
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Агробизнестің экономикалық тиімділігін арттыру
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Оқушының ұлттық құндылық қасиеттерін қалыптастыру жолдары
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Мұғаліммен және сыныптастарымен әңгімелесу - оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын маңызды құрал
Оқушылардың танымдық - шығармашылық белсенділігін арттыру