Санаудың дұрыс тәсілдерін пайдалана отырып, заттарды санау
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Үлкен және кіші
Мақсаты: Заттарды санына қарай салыстыра алу қабілетін арттыру, бір затпен көп затты бір – бірінен айыра білуге үйрету. Санаудың дұрыс тәсілдерін пайдалана отырып, заттарды санау; солдан оңға қарай санау.
Қажетті құрал жабдықтар көрнекіліктер: үлкен шаршы немесе шеңбері бар 3 тәрелке, 4 кіші тәрелке.
Мотивициялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері
Амансың ба, Алтын күн?
Амансың ба, көк аспан?
Амансың ба, достарым?
Сендерді көрсем қуанам.
Оқу қызметіне кіріспес бұрын тәрбиеші балаларға жұмбақ жасырады.
Тікен – тікен, тік пісте
Қысы – жазы бір түсте.
Көк жиекте шай табақта
Алтын алма тербелер.
Кейде бүркер алма жүзін,
Ұлпа, мақта пернелер.
Қалпағы бар,
Басы жоқ.
Қолы да жоқ,
Шашы жоқ.
Сыңар аяқ көкеңнің
Ойлан тап, не екенін.
Ұйымдастыру – іздестіру
Балаларды қызықтыру мақсатында жұмбақ жасырып, назарын өзіне аударады. Осылайша жаңа тақырыппен таныстырып, түсіндіреді. Оқу қызметін өту барысында одан әрі тапсырмалар орындатады.
Дәптермен жұмыс
- Суретте ең көп бейнеленген қандай зат?
- Бір – бірден салынған заттарды бояп шығыңдар.
1 және 2 затты санауға байланысты тәрбиеші сұрақ қояды.
- Сол жақ карточкада неше киіз үй, оң жақ бұрышта неше киіз үй?
- Тақия көп пе әлде киіз үй көп пе?
- Қане тақияны санайықшы.
- Жарайсыңдар.
- Ал енді киіз үйді санайық, нешеу екен?
- Осылайша балаларды санауға және бір – бірінен ажырата білуге үйретеміз.
- Келесі тапсырма бойынша заттарының саны бірдей карточкаларды сызық арқылы қосуды ұсынады. Балалардың өз беттерінше жұмыс жасауларын қадағалайды.
Сергіту сәті
Оңға қарай иілдік,
Солға қарай иілдік,
Бір отырып, бір тұрып,
Бәріміз бір сергідік.
Қызылорда облысы,
Жаңақорған ауданы, Төменарық ауылы
Сен сұлу жеке балабақшасының тәрбиешісі
Сейділдаева Гүлзат
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, Үлкен және кіші. жүктеу
Мектеп жасына дейінгі балаларды есептерді шешуге үйрету
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
САНДАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
Ересектер тобындағы балаларға арифметикалық, есептеу туралы түсінік беру
Сандық ұғымдарды қалыптастыру және сануға үйрету
Бірінші сыныпта қарапайым түсініктерді оқыту әдістемесі
Сан ұғымының дамуы туралы. жазбаша нумерация
Балаларда санау әрекетін дамыту туралы
Мектепке даярлық топтарында санау және есептеу әрекеттерін оқып-үйрету әдістері
Планетадағы заттардың айналымы. Өзектілік қағидасы
Мұнайхимиялық синтезден көмірсутекті шикізаттарды алу
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Райымбектің үнемі Ұлы жүз қолының атақты батырларымен тізе бүктіре отырып, ата мекенді жаудан тазартудағы ерліктері - ұрпаққа үлгі боларлықтай
Ананың ақылы әрқашанда дұрыс шешім
Бопай ханым Әбілқайырдың жан - жақты мәселелерін шеше отырып, ханымның айтқан ақылдарын тыңдап отыруы
Дұрыс формуланы көрсетіңіздер
Мамандық таңдау - өміріңнің бір кірпішін дұрыс қалау
Табиғаттың ғажайып әсемдігін көз алдыңа елестете отырып, өзің бір керемет сезімге бөленесің
Қыран қарақшы отырып