Деңгейлік тапсырмаларды орындау
Жас кезіңде алған білім,
Тасқа жазған жазумен тең.
Есейгенде алған білім,
Құмға жазған жазумен тең
Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы: Туындыны табу ережелері тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын меңгеруді бекітуге бағытталған;
ә) дамытушылық: Оқушылардың және тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру, логикалық ойлауын, математикалық дүниетанымын кеңейту;
б) тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту бір - біріне көмектесу адамгершілігін, өзіндік дүниетанымын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Оқушылардың білімін, біліктілігін тексеріп, қорытындылау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, баяндау, есептеу, жеке, топтық, тест
Сабақтың көрнекілігі: Туынды ережелері жазылған плакат, интерактивті тақта, карточка, слайд.
Пәнаралық байланыс: Тарих, қазақ тілі
Сабақтың кезеңдері
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Негізгі бөлім
ІҮ. Сабақты қорытындылау
Ү. Оқушылар білімін бағалау
ҮІ. Үйге тапсырма
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин) Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу; назарларын сабаққа аудару;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: (2 - 3 мин) Үйге берілген есептерді ауызша жауаптарын оқыта отырып дұрыстығын тексеру;
№141, 145, 146, 148 жауаптары:
№141 а) - 2 3х+3 Ә) х3+1 Б) В)- 10х+1
№145ә) теңсіздігін шешіңдер f(x)=
Жауабы: (5;+
№144 а) - 1 ә) 1
Қайталау - оқу айнасы Туынды әлеміне саяхат (2 мин)
Қайталау сұрақтары:( ауызша)
а) Туынды дегеніміз не?( Функцияның өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесі нөлге ұмтылғандығы шегі бар болса, онда ол функциясының нүктесіндегі туындысы деп аталады.)
ә) Туындының белгіленуі: (у'(х))
б) у'(х) белгілеулерін енгізген кім?(Лагранж)
в) с; х; (хп) ' – неге тең?(0; 1; nxn - 1)
Математикалық диктант Туынды әлеміне саяхат (3 - 4 мин)
1. Функцияның туындысын табу амалы (дифференциалдау)
2. Тұрақты санның туындысы с,=?(0)
3. Екі функцияның қосындысының, айырмасының туындысы ( )
4. Екі функцияның көбейтіндісінің туындысы
5. Екі функцияның бөліндісінің туындысы:?
6. 5х - тің туындысы: (5)
7. Х2 - тың туындысы: (2х)
8. Х - тың туындысы: (1)
9. туындысы: ()
10. тың туындысы: (- )
ІІІ. Негізгі бөлім(20 - 25 мин) Сен ғылымға болсаң ынтық, бұл сөзімді әбден ұқ: Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле бер (Ш. Құдайбердиев)
1. Оқулықпен жұмыс
№149, 150, 153 ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ тақтаға интерактивті тақтаға
2. Деңгейлік тапсырмаларды орындау. Мұнда әр деңгейдегі карточкадағы үш деңгейдегі есептерді тарату.
3. Ойна, ойла! Қалпына келтір Оқушылар кезекпен жатқан қиындыларды құрастырады. Шыққан сурет бойынша мақал немесе ұлағатты сөз, жұмбақ айтуы тиіс.
1. f (х) =3х3 - 2х2 - 1 функциясының туындысын тап
2. f (х) = х2( 2х - 1) функциясының туындысын тап
3. f (х) = 13х2 - 7х+5 функциясының туындысын тауып, f '(0) мәнін тап
4. F(х)=х3 3 - х2+2 функциясының туындысын тауып,, f '(0) +f '(- 1) өрнегінің мәнін тап
1. f (х)=х3 - 3х2+7 туындысын тап f '(х)=3х2 - 6х
4. Оқушы шығармашылығынан тарихи мағлұмат
5. Дұрыс таңдау жасап, жауапты дұрыс табыңдар. Тест шешу
ІҮ. Сабақты қорытындылау:(5 - 6 минут)
Білім – теңіз түбі де, шегі де жоқ
Сәйкестендіру тесті тапсырмалары ауызша орындалады.
Ү. Оқушылар білімін бағалау: 2 - 3 минут
Сабаққа қатысу белсенділіктеріне қарай тиісті бағаларын қою
ҮІ. Үйге тапсырма
Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп оқыту тапсырмаларын қолданудың ерекшеліктері
ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш мектептегі математика сабағында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың маңызы
Орыс сыныптарында қазақ тілі сабақтарындағы деңгейлік тапсырмалар жүйесі
Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық әрекетін дамыту
Кезеңдеп оқыту технологиясы
Сөз таптарын оқытуда деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолдану үлгілері
Биология сабақтарында деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану
Қаншалықты деңгейде
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясының ерекшелігі
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі
Сандармен амалдар орындау
Зергерлік бұйым нобайын орындау
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Орында және қозғалыста орындау жаттығулары
Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары
Шығармашылық жұмыстарды орындау