Сөздік қорын, сыни ойлау қабілетін дамыту

Қазақ тілінен кіріктірілген сабақ:
Тақырыбы: Негізгі және туынды сын есім
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Негізгі және туынды сыны есім
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, оқулық
Жалпы мақсаты: Кіріктірілген сабақ барысында оқушылардың сын есім, оның негізгі және туынды сын есім болатыны туралы түсініктерін қалыптастыру, мәтіннен сын есімді табуға және оның ағылшын, орыс тілінде аудармаларын білуге дағдыландыру. Сөздік қорын, сыни ойлау қабілетін дамыту.
Күтілетін нәтиже: оқушылардың сын есім, оның негізгі және туынды сын есім туралы түсініктері қалыптасады, мәтіннен сын есімді табады және оның ағылшын, орыс тілінде аудармаларын білуге дағдыланады. Сөздік қоры, сыни ойлау қабілеті дамиды.

Негізгі идеялар: Сабақ барысында оқушылардың өзара әрекеттесуі арқылы танымдық белсенділіктерін арттыру. Баяндау, пайымдау, рефлексивтік талдаулар жасауға бейімдеу.
Әдіс - тәсілдері: 1. Автобус аялдамасы стратегиясы., 2. Синквейн әдісі
Тапсырмалар: Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс. Рефлексия

І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Кіріспе. Оқушыларды шаттық шеңберінде тұрғызып үш тілде Әрқашан күн сөнбесін әнін айтады.

2. Топқа бөлу. Үш түрлі алмаларды ала отырып үш топқа бөлінеді.

Оқушыларды топтарға бөлу, топ ережесін құру, топтарда рольдерді бөлісу
1 - топ: Қызыл, красный, red алма
2 - топ: жасыл, зеленый, green алма
3 - топ: сары, желтый, yellow
Оқушыларды топқа бөліп орналастыру;
Топ жетекшілеріне бағалау парақшаларын тарату

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Шығармашылық жұмыс
Қазақ тілінде алтындай сөзіне сөйлем құрап оқиды.
Орыс тілінде алтындай сөзіне сөйлем құрап оқиды.
Ағылшын тілінде алтындай сөзіне сөйлем құрап оқиды.

ІІІ. Жаңа сабақ
сын есім, оның негізгі, туынды сын есім екенін үш тілде жаңа сабақ түсіндіріледі.
1. Сонымен Сын есім дегеніміз заттың сынын білдіретін сөздер.
2. Имя прилагательное – это часть речи которая обозначает признак предмета
3. Adjective – is a word that describes nouns

35 - жаттығу
Тақтаға бірнеше сөздер жазылады, соны 3 тілге аударыпайтады

37 - жаттығу
Оқушылар жаттығудан сын есімдерді теріп жазады. Сонан соң оны 3 тілде айтады.
38 - жаттығу Топтық жұмыс.
Үш топқа сөйлемдер бөлініп беріледі, сонан соң көп нүктенің орнына жұрнақ қойылып туынды сын есім жасап жазады. (дәптерлеріне жазады, ортаға топтық қағазға жазады).

Сергіту сәті

39 – жаттығу
Топтық жұмыс:
Балаларға сөздер беріледі, солардың аудармаларын үш тілде айтады және жазып біріктіреді.

9 жалпы білім беру орта мектебі
Дайындағандар:
Бастауыш сынып мұғалімі: А. А. Саутбаева
орыс тілі пәнінің мұғалімі: А. А. Кобейева
ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Н. Н. Хабентаева

Негізгі және туынды сыны есім. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Ана тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау жобасын қолдану арқылы оқушылардың тілін дамытудың әдістемелік негізі
Бастауыш сыныпта лексиканы сын тұрғысынан ойлау арқылы оқыту
СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу әрекеттерін дамыту
Сөздік қорын дамыту
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Қазақ тілі сабақтарында ауызекі және ауызекі сөйлеуді дамыту
МӘТІНДІ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Әдебиет сабақтарында инновациялық әдіс
Қазақ тілі сабақтарында оқушыларды жаңа сөздерді меңгертуде қолданылатын әдіс - тәсілдер
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Сөздік
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Шығыс Қазақстан облысының тілдерді дамыту