Грамматикалық тақырыпты пысықтау
Қонақ үйде
16 желтоқсан Тәуелсіздік күніне арналған Біз тәуелсіз елдің ұрпағымыз атты үздік сабақтар бәйгесіне
Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, грамматикалық тақырыптармен ұштастыру.
Міндеттері:
1. Оқушылардың демалыс, туризм, жол жүру тақырыбында білімдерін жетілдіріп, алған білімдерін тәжірибеде қолдануға үйрету;
2. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерін жаттықтырып, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету;
3. Оқушыларды сауатты жазуға баулу;
Күтілетін нәтиже
- Сыни ойлау дағдылары артады.
- Өздігінен тақырыпты меңгереді.
- Қызығушылықтарымен өз ойларын еркін жеткізе алады.
Сабақтың технологиясы: Диалогты оқыту, сын тұрғысынан ойлау технологиясы, АКТ, көшбасшы
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Ізденіс сабақ
Сабақтың әдістері: Кластер, бес жолды өлең, блиц - турнир
Көрнекіліктер:
Интербелсенді тақта, стикерлер, маркер, маршрут картасы, үміт ағашы
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Тренинг шеңбері бойынша көршісін таныстырып, оның есімі және сүйікті сабағын айтады.
Қонақүйдің атауларымен топтарға бөлемін.
І топ Алматы қонақүйі
ІІ топ Ақсұңқар қонақүйі
Үй тапсырмасын тексеру (6 минут)
Үй тапсырмасын
Қайталау – оқу анасы
Лексикалық тақырып пен грамматиканы ұштастыра отырып, Теміржол бекетіне диалог құрып келу.
Жаңа сабақ (30 минут) Шульте кестесі арқылы оқушылар бүгінгі тақырыпты ашады.
Көп ойлан, жақсы сөйле – пайдалы болсын
Міндеті: Өз туған ауылыңның мәдени ошақтарын білу қажеттілігін көрсету.
І топ Қонақүйдегі қызметтер
ІІ топ Қонақүйдегі бөлме қандай болу керек?
әр топ постер қорғайды.
Артық болмас білгенің.....
Міндеті: Грамматикалық тақырыпты пысықтау.
І топ Қонақүй сөзін септеу
ІІ топ Қонақүй сөзін тәуелдеу
2 - тапсырма. Мәтін бойынша жақшадағы сұрақтарға жауап беріңдер.
Қонақүй – (қандай?) шаруашылық кешені.
Қонақүй (несіне?) қарай айрықша қонақүйлер немесе қонақүй желілері болып бөлінеді.
Логикалық тапсырма
1 - топ
Стаканның ішкі қабырғасында ұсақ көпіршіктер бар суды ішіп: Бұл минералды су емес қой , - деп таңғалды Жәнібек. Не себепті?
2 - топ
Көшеде екі баласы және екі әкесі келе жатыр. Барлығы үш адам. Олай болу мүмкін бе?
Жаңа сабақты бекіту (3 минут)
Бекіту - нәтижеге бағытталған білім беру
Міндеті: Қосымша мәлімет беру арқылы оқушылардың бүгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау.
Кері байланыс (1 минут)
Бағалау кезеңі (2 минут)
Үйге тапсырма (1 минут)
Жамбыл облысы, Меркі ауданы
№1 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сексенбаева Жанар Мухтаровна
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқыту
Қысқа мерзімді сабақ жоспарына жалпы шолу
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Түбір сөз
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Семинар - тренингтің оқыту кезеңі
Етістіктің ауыспалы шағын оқытудың лингвистикалық негізі
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп оқыту тапсырмаларын қолданудың ерекшеліктері
Грамматикалық категориялар туралы түсінік
Қазақ тіліндегі мезгіл пысықтауыштар
Грамматикалық жағынан қарасақ, жолдау сөзінің түбірі жол
Грамматикалық тақырыбымыз Ыңғайлас салалас
Соқырдың сөзі пысықтау
Қазақ тілі пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Стилистиканың басты мақсаты, бұдан бұрын айтылғандай, жеке сөздер мен грамматикалық тұлғалардың, сондай - ақ синтаксистік конструкциялардың қолданылу заңдылықтары мен экспрессивтік сапасын айқындау
Тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар
Тақырыптық сценарийдің репертуарының көркемдік - идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар
Етістіктің грамматикалық категориялары