Ребус шешу

Сабақ тақырыбы: 2 санын қосу және азайту.
Сабақ мақсаты: ондықтан аттайтын жағдайларда 2 санын қосу мен азайту әдістерімен таныстыру.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: 2 санын қосу мен азайту тәсілін түсіндіре отырып орындауға жетелеу, екі амалмен шығарылған есепті шығаруға төселдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды нақтылық пен тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақ әдіс - тәсілдері: түсіндіру, ауызша есептеу, сұрақ – жауап, талдау, өз бетінше жұмыс
Сабақ көрнекілігі: жолақшалар, оқулық, кесте
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Өткенді қайталау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Ребус шешу.
Шешуі: екі
Санамақ.
Бір дегенім – бесік,
Шықтық содан өсіп.
Екі дегенім – елім,
Далам, тауым, көлім.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы "2 санын қосу және азайту ".
№1. Түсіндірме мәтін.
№2. а)
Қайың – 20
Барлығы -? ағаш
Жөке ағашы – 16

Шешуі: 20+16= 36
Жауабы: барлығы 36 ағаш өсіп тұр
ә)
Жөке ағашы – 16
36 ағаш өсіп тұр
Қайың -?

Шешуі: 36 – 16 = 20
Жауабы: 20 қайың ағашы өсіп тұр
Сергіту сәті.
Бір, екі, үш,
Ал кәнеки, ұш.
Төрт, бес, алты, жеті,
Мынау ауыл шеті.
Сегіз, тоғыз, он,
Ал кәнеки, қон.
№3. Өрнекті жаз және мәнін тап:

1+ ( 1 + 9 ) = 11
( 11 – 1) – 8 = 2
2 + ( 10 – 1) = 11
( 11 – 2 ) – 7 =2
№4. Теңдеулерді шеш:
а + 2 = 11
11 – а = 2
а – 2 = 9
а = 11 – 2
а = 11 – 2
а = 9 + 2
а = 9
а = 9
а = 11
9 + 2 = 11
11 – 9 = 2
11 – 2 = 9
11 = 11
2 = 2
9 = 9
Үйге тапсырма: №4 67 - бет.
Қорытындылау:
Үш топқа әр түрлі геометриялық фигуралар таратылады ( шаршы, үшбұрыш, тік төртбұрыш ). Әр фигураның екінші бетінде мысалдар жазылған. Тапсырманы дұрыс орындаған топ өз фигураларын орналастырып, мысық, қоян, үйрек т. б. мүсіндер құрастырады.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру
Ұлттық мазмұнды логикалық есептерді шығару жолдары
Информатиканы оқытуды ұйымдастыру
Информатикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Логикалық есептер және оны шығару жолдары
Жалпы білім беретін мектептегі бастауыш сынып оқушыларының ән-күй бағдарламаларында домбыра күйлерін пайдалану процесі әдістері
Математика пәнін оқытуда оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың тиімді жолдарын айқындау
Білім беру жүйесіндегі қазіргі талап
ӨЗ БЕТІНШЕ ЖҰМЫС ЖАСАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістері
Мемлекеттік басқарудағы құқықтық реттеу проблемалары мен оларды шешу жолдары
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу
Отбасындағы конфликтілердің әлеуметтік және психологиялық себептері және шешу жолдары
Салуларға арналған геометриялық есептерді шешу әдістері
Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдістері
Мемлекеттік реттеу жүйесіндегі қазынашылық қызметтің мәселелері мен оларды шешу жолдары
Геометриялық есептерді шешу әдістері
Ұжымдағы конфликтілі жағдаяттар және оларды шешу жолдары
Дербес жүйеде туындайтын патологиялық үрдістің туындау ықтималдығы басым мәселелерді болжау және шешу қабілеттілігін көрсете білу