Толғауының мазмұнын игерту
Ақтөбе қаласы,
№54 негізгі мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Бижанова Рыскүл Базарбайқызы
С. тақырыбы: Шалкиіз жырау Би Темірге бірінші толғау
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Шалкиіз Тіленшіұлының толғауларының басты тақырыптары, жырларының адамгершілік қасиеттерді насихаттауымен, ақыл - нақыл мен өсиет сөздерінің молдығымен ерекшеленетінін ұғындыру. Толғауының мазмұнын игерту.
Тәрбиелік: дүниедегі жақсылық атаулыға жақын жүруге, өз елін, жерін сүюге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, танымдық көзқарасын қалыптастыру, өз бетімен зерттеу, ізденуге жетелеу.
Күтілетін нәтижелері: 1. Уақытты ұтымды пайдаланып, Шалкиіз толғауының мазмұнын өздері ашады.
2. Шалкиіз толғаулары арқылы пайда болған өз идеясын еркін жеткізуіне қолайлы жағдай жасалады.
3. Оқушы тақырыптан түйген негізгі ойына өзінше пайымдау жасайды.
Сабақтың типі: жаңа білім меңгерту
Сабақтың түрі: сын тұрғысынан ойлау
Әдістері: СТО әдістері
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі
Көрнекіліктер: слайдтар, оқулық, парақшалар.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
ІІ. Үй тапсырмасына тоқталу
Қазтуған жырау шығармашылығы
ІІІ. Пысықтау кезеңі
Жуан, жіңішке сұрақтар әдісі
Жаңа сабақ
І. Қызығушылықты ояту Ой қозғау әдісі
Шалкиіз жырау кім? (өзіндік ізденіс)
ІІ. Мағынаны тану
ДЖИКСО әдісі
Жыраудың Би Темірге бірінші толғау жырын талдау
(оқушылар ойын толықтыру)
Дана үкілер әдісі
Жырдағы негізгі ойды бір сөйлеммен жазу.
Иллюстрациялық бейнелеу
Жырдың маңыздылығы
Пікір
Екі жақты күнделік әдісі
Шығармадан үзінді Өз пікірім
Мәтінмен жұмыс
Жырда кездесетін тіркес сөздер, болымсыз етістіктер, тіркестерді табу
Қорытындылау кезеңі
Кубизм әдісімен
Салыстырыңыз –
Зерттеңіз –
Қолданыңыз –
Қарсы шығыңыз –
Пікіріңіз –
Елестету –
ІІІ. Ой толғаныс Рефлексия кезеңі
НЕ білдім? НЕ білемін? Не білгім келеді?
Формативті бағалау кезеңі
Үй тапсырмасы: Шалкиіз жырларын жаттау, Шалкиіз - адамгершілік туын көтерген жырау тақырыбында ой толғау жазу.
Доспамбет жыраудың толғаулары
Сыпыра жырау өмірі мен шығармашылығы
«Хорды дирижерлау пәнінің теориялық негіздері»
Ақтамберді жырау
Асан қайғының шығармаларының зерттелуі
ТІЛЕНШІҰЛЫ ШАЛГЕЗ (ШАЛКИІЗ)
Жырау шығармаларының зерттелу тарихы
Жерұйық іздеген желмаялы Асанқайғы. Қызыл тілдің шешені Қазтуған жырау. Шәлгез (Шалкиіз) жырау. Жиембет жырау
Жыраулар поэзиясының тілдік ерекшеліктерін талдау
Әл- Фарабидің философиялық көзқарастары
Аудиттің мазмұнына
Мәтін мазмұнына сай
Мәтіннің мазмұнына пайдасы
Мәтіннің мазмұнын
Желілік құрылғының жағдайын тексеретін, дестенің мазмұнына анализ жасайтын тәсіл
Мәтіннің жоспарына анализ жасап, мәтіннің мазмұнына әсер етпейтін бөлімдерді қысқарту
Тақырыптық сценарийдің репертуарының көркемдік - идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар
Мәтін мазмұнын қысқаша ауызша мазмұндау
Білім беру мазмұнын төрт аспектіде қарастыруға болады
Қазіргі білім беру парадигмасында білім беру мазмұнын төрт аспектіде қарастыруға болады