Топта бірлесіп жұмыс жасауға баулу
Қазақстан тарихы 10 сынып
Сабақтың аты: Қазақстан аумағындағы батыс - түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері
Сілтеме: 1. Мұғалімге арналған нұсқаулық
2. Қазақстан тарихы 10 сынып
3. Әдістемелік журнал 9. 2015 жыл
4. Слайд
Жалпы мақсаты: 1. Батыс түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері жайлы толық мағлұмат беру.
2. Мемлекеттердің ұқсастығы мен ерекшеліктерінің мәнін түсінуге үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға баулу.
Күтілетін нәтиже: 1. Батыс түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері жайлы толық мағлұмат алады.
2. Мемлекеттердің ұқсастығы мен ерекшеліктерінің мәнін түсінеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасай алады.
Негізгі идеялар: Қазақстан аумағындағы ерте орта ғасырлардағы мемлекеттердің бірі батыс түрік, түркеш, қарлұқ қағанаттары.
Тапсырмалар:
1. Ой шақыру (Сұрақтар қою)
2. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс)
3. Жұптық жұмысы (тест жұмысы)
4. Жеке жұмыс (тақырыптың түйінді сөздері)
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (2 - минут) назарын сабаққа аудару
1. 2. Топқа бөлу ( сынып үш топқа бөлінеді) ( 2 - минут)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (кезбе тілші арқылы топқа сұрақтар қойылады) (3 - минут)
1. Түрік деректері жылнамаға қай заманда енген?
Түріктер жөніндегі ең алғашқы дерек Қытайда Батыс Вей әулетінің заманында ресми жылнамаға енген.
2. Түрік этнонимі алғаш рет қытай жылнамаларында қай жылдары аталады? ( 542 ж)
3. Тарихи аренаға алғаш шыққан түркі тайпаларының бірі? ( теле)
4. Телелер одағына қанша тайпа кірген? Телелер одағына 15 тайпа кірген.
5. Түрік қағанаты қай жылы құрылды? Түрік қағанаты Солтүстік Монғолия жерінде 552 Түрік қағанатын құрды.
6. Түріктер арасындағы соғыс қанша жылға созылды? Түріктер арасындағы соғыс 20 жылға соғысты.
7. Түріктер батыс және шығыс болып қай жылы бөлінді? Түріктер 603 жылы батыс және шығыс болып екіге бөлінді.
8. Енесей қырғыздары мен оның маңайындағы басқа түрік тайпалары қай жылы талқандалды? 840ж
9. Біріккен Түрік қағанаты қанша жыл өмір сүрді? 100 жыл өмір сүрді.
II Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) (15 - минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
таныса отырып, үш топқа бөліп мәтінді оқып талқылайды.
Әр топтың бақылаушысы соңында бағалау парағын жүргізеді (әр топқа 1 - минут).
Қазақстан аумағындағы батыс - түрiк, түркеш, қарлұқ, мемлекеттері. жүктеу
Мектепке дейінгі балалар еңбегінің өзіндік ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке баулудағы
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың табиғатпен таныстыру әдістерінің негізгі сипаттамасы
Балалар бақшасындағы балаларды тәрбиелеудегі еңбектің маңызы
СТО технологиясының стратегиялары
Азот және Фосфор элементтерін және олардың қосылыстарын жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша оқыту әдістемесі
Халық ауыз әдебиеті арқылы бала тілін дамыту
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық