Шеңбер бойымен жүріп қимыл жасау
Теңіз жағалауына саяхат
Мақсаты: IV - аяқ және қол позиция Аққу - би қимылын үйрету.
Баланың денесін түзу, әдемі ұстауын жетілдіру, әдемі серпілу, иіліп – бүгілу қимылдарын меңгерту. Өткен позицияларды қайталау. Балалардың би өнеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Дамытушылығы: Әуенді тыңдау арқылы, бидің қимыл - қозғалыстарын еркін нақты ұқыпты жасай білуге үйрету.
Тәрбиелігі: Баланың биге деген құштарлығын арттыру, би кезінде денесін тік ұстай билеуін, ара қашықтықты сақтауын, жасалған жаттығуды дұрыс, нақты жасауға дағдырландыру.
Керекті құралдар: Музыкалық орталық, аудио жазба, бейне таспа биге арналған әуендер.
Жүру барысы: Балалар әуен ойнағанда, аяқтың ұшымен жүріп келіп, жарты шеңберге тұрады.
Жетекшімен амандасады. (поклон жасау арқылы)
- Балалар, бүгін мен сендерді ауасы таза, толқыны тулай шулаған, теңіз жағалауына, қызықты саяхатқа баруды ұсынамын.
Қане бәріміз көзімізді жұмайық. 1 - 2 - 3
(тулаған теңіз әуені естіледі)
Енді балалар теңіз жағасына серуен жасайық.
Сергіту жаттығуын бастаймыз.
Бірінші балаларға жаттығу жасар алдында ескерту, арақашықтықты сақтап жүру.
1. Балалар аяқтың ұшымен әуен ырғағында жүреді.
2. Балалар үш қатарға тұрады. Балалар қане тағы да теңіздің шуын тыңдап көрейікші, көздеріңді жұмып, көз алдымызға теңіздің толқынын елестетеміз.
Ал енді сол толқынның қимылын мына лента арқылы жасап көрейік. (балалар ленталарын алып көрсетеді). Бірінші жәй жел соққанда. Екінші қатты жел соққанда.
Енді балалар осы толқын бейнесін қолмен қалай жасауға болатынын көрсетейікші.. Алдымен жетекші өзі көрсетеді. Содан соң балалар қайталайды. Балалар әрмен қарай жағалауды жағалап жүреді. Балалар қараңыздар, кеме жүзіп келеді. (бейне таспадан көрсетіледі)
Ол біздің жанымызға тоқтайды. Барлық жолаушылар көк жиекке қарасам деген мақсатпен. Балалар сол кеменің бейнесін біздер позиция арқылы көрсетеміз.
Олай болса бүгін ІV - аяқ позициямен танысамыз. Бірінші жетекші өзі көрсетеді, содан соң сурет арқылы көрсетеді. Балалар нақты ұқыпты қарап, орындайды. Балалар шеңбер жасап тұрады, да теңіз бейнесін көрсетулерін талап етеді, әр үйретілген позицияны қайталап пысықтайды.
І позиция Су толқындары
ІІ позиция Құстар теңіз үстінде қалықтайды
ІІІ позиция Күн теңіздің үстінде
ІV позиция Кеме бейнесі
Балалар енді осы теңіздің құстарының қимылдарын би арқылы көрсетейік.
Бірінші шағала биін бейне таспадан көрсету.
Би: Аққу биі
Құстың қанатын қағу. Бір орында тұрып, айналу қанат қағып. Жерге отырып су іші қимылы. Шеңбер бойымен жүріп қимыл жасау. Екі жаққа алама – кезек қимыл – қозғалыс жасау.
Ойын: Көл және өзен
Балалар көл боламыз дегенде шеңберге тұрады, ал өзен боламыз дегенде ирелеңдеп жүреді.
Ойын осылай ойналады.
Ал, балалар сіздерге бүгінгі теңізге жасалған саяхат ұнады ма? Қандай жаңа әсер алдыңыздар? Бейне таспадан не көрдіңдер?
Қорытындылау.
Белсене араласқан балаларды мадақтау, көтермелеу ерекше атап өту.
Балалардың жас ерекшеліктеріне қарай балабақшадағы серуенді ұйымдастыру
Орындарыңа барыңдар
Мектеп жасына дейінгі балалардың қимыл қозғалыс ойындарының мазмұны
Қимыл-қозғалыс ойындары
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларын әр жас ерекшелік топтарда үйрету жолдары
Дене тәрбиесі мәселелері
Ұлттық спорт түріндегі жаттығу әдістемесі
Қазіргі мектепке дейінгі мекемелердегі дене тәрбиесі сабағын тиімді жүргізудің мәселелерін теориялық тұрғыдан негіздеп, тәжірибе жүзінде әдістемесін талдау
Деңгейлік курстарда қолданатын психологиялық тренингтер жинағы
Балабақшадағы дене тәрбиесі пәнінің құжаттары
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Максвеллдің электромагниттік өріс теориясын жасауы
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау
Киіз үйдің жасау-жиһазы
Ұлттық тәлім – тәрбиенің басты, бағыттарына шолу жасау
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі