САБАҚТЫҢ БАРЫСЫІ
Сабақтың тақырыбы: 43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Сабақтың мақсаты:
1. Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
2. Ұлттық ойындар ойнату арқылы өз салт - дәстүрін, әдет - ғұрыпын, білімін шыңдап, ойлау қабілетін, ой - өрісін, математикалық тілін дамыту;
3. Ұлттық сезімін бойына сіңіре отырып, адамгершілікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, дамыта оқыту тәсілін пайдалану, ойын.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Ой қозғау.
№1. Ауызша
IV. Жаңа сабақ.
Сандарда қанша бірліктер бар? Қанша ондықтар бар? Қанша жүздіктер бар?
500 709 460 244 803 120 87 623
Ережені жатқа меңгерту.
Екі және үш таңбалы сандарды көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы. Бұл жағдайда х таңбасы қолданылады.
Көбейту кезінде бірліктер бірліктердің астына, ондықтар ондықтардың астына, жүздіктер жүздіктердің астына жазылады. Бірліктен бастап көбейтіледі.
А.Байтұрсынов және халық педагогикасы
Кәсіпорын қаржысын ұйымдастыру мен басқару
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
СТУДЕНТТІҢ ЖАТТЫҚТЫРУШЫЛЫҚ ІС-ТӘЖІРИБЕ КЕЗІНДЕГІ БАҚЫЛАУ-ТІРКЕУ КІТАПШАСЫ
Оқу сабақтарын талдауға жүйелі келістің әдістемесі мен технологиясы
Оқытуды ұйымдастырудың түрлері туралы
Бейнелеу өнерінің оқу курсы
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Оқытушының сабаққа дайындығы
Компьютердің программалық жабдықтары
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Сабақтың барысы
Сабақтың жүру барысы
Спорттың пайдасыСабақтың мақсаты
Сабақтың үшін мұғалім дайындау
Көміртегінің оттекті қосылыстары тақырыбына ТОҚ қолданып сабақтың конспектісін құрастырып топта өткізу
Күкірт топшасы тақырыбына ТСО қолданып сабақтың конспектісін құрастырып өткізу