Балалар мына суреттерде қандай жемістер
Білім беру саласы: Шығармашылық
Білім көздері: Жапсыру
Тақырыбы: Күзгі өнімді жинауға арналған себет
Мақсаты: Балаларды өз қолдарыменен қағаздан әртүрлі бұйымдар жасауға үйрету. Қағаздармен жұмыс жасау техникасын игерту. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Жыл мезгілдерінің суреттері, жеміс - жидек суреттері
Құрал - жабдықтар: Түрлі түсті қағаз, желім, қайшы
Сабақ барысы:
Ынталандыру, сезімді ояту
- Қане балалар бәріміз амандасып алайық:
Алма баққа барайық
Алма теріп алайық.
Ең үлкенін, дәмдісін
Анамызға сыйлайық!
Ізденістер ұйымдастыру:
Тосын сәт: Есік қағылады. Ішке бағбан атай келеді.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар. Мен бағбан атаймын. Менің себетім сынып қалды. Сендер маған көмектесесіңдер ме?(балалар қуана амандасады)
- Иә, әрине
Тәрбиеші: - Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Күз мезгілі
Тәрбиеші:- Ауа - райы қандай?
Балалар: Суық, жаңбырлы
Тәрбиеші: - Балалар күз айында астық жинаймыз. Көкөніс, жеміс - жидектер піседі. Оларды жинап аламыз. Олар бізге көп еңбекпен келеді. Егеміз, суарамыз, баптап күтеміз. Піскеннен кейін жинап аламыз. Балалар мына суреттерде қандай жемістер?
(балалардың жауабы)
Тәрбиеші:
Дәмі қандай?
Түсі қандай?
Ал пішіні ше?
Балалар аналарымыз базардан жеміс сатып әкелгенде оны қайда саламыз?
Балалар: себетке саламыз.
Тәрбиеші: Ендеше қағаздан себеттер жасаймыз және бағбан атайға да көмектесейік. Жарай ма?
Балалар: Әрине!
Балалар жұмысты қызығушылықпен жасайды. Қауіпсіздік техникасы еске түсіріледі. Алдымен түс таңдап алып, себеттің бейнесін бастыру тәсілі арқылы себетті қиып алып, қағаз бетіне орналасу бірізділігін сақтап, жапсырады.
- Себетті жасап болсақ, балалар, ойын ойнап алайық.
Ойын: Бөлігін тап
Тәрбиеші: Балалар мен тақтаға бөлінген жемістерді орналастырдым. Осы бөлінген жемістердің бөліктерін тауып құрастыруларың керек.
Сергіту сәті:
1 - дегенде тұрайық.
2, 3, 4 – дегенде алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып
Біз шынығып алайық.
Тәрбиеші: - Жарайсыңдар, отырыңдар.
Бағбан атай да бірге қайталайды.
Ойын: Жемістер жинау ( Бағбан атай ұйымдастырады)
Қане, балалар жасаған себетімізге жемістерді салайық.
Қорытынды. Балаларды мадақтау. Қорытындылау. Жұмыстарын бағалау.
Тәрбиеші:
Енді балалар, бәріміз үлкен шеңбер құрып, келген бағбан атаймен қоштасайық:
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы.
Сау саламат болайық!
Балабақша балаларының ауытқуын коррекциялауды дамыту әдіс-тәсілдері
Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез - құлық мәдениетін тәрбиелеу жолдары
Тіл білімін зерттеу әдістері
Мамангерлердің теоретикалық және практикалық дайындықтардың қазіргі заманға сай қалыптастыру, таңдаған маманына тұрақты қызығушылық қалыптастыру
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Мектеп жасына дейінгі балалардың үйлесімді сөйлеуін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Үйлесімді сөйлеуді дамыту балалардың сөйлеу тәрбиесінің басты міндеті
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Тіл дамыту және оның зерттелуі
Итшомырт шырғанағы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Ыдысты есертеу мына қажеттіліктерден туындайды
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Кіші жүздің Ресей империясынын құрамына енуі.
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс