Балалармен жеке жұмыс жүргізу
Құралай ясли балабақшасы
Әдіскер: Тоғайбаева Н.
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Көркем әдебиет
Біз күштіміз, ептіміз
Тақырыбы: Шалқан (орыс халық ертегісі). Саусақ театры сахналау.
Мақсаты: Балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеті мен жүріс тұрыстарын қызығушылықтарын қалыптастыру.
Дидактикалық ойын: “Кейіпкерлерді ата”
Мотивациялық қозғаушылық
Балалар біздің топқа көптеген қонақтар келіпті. Біздің топтың аты қалай аталады?
Жарайсыңдар балалар!
Балалар ондай болса біз шаттық шеңберді айтайық.
Шаттық шеңбері
Күндей жарқырап,
Айдай арайлап.
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза көңілмен.
Ертегілер елінде,
Татумыз доспыз бәріміз.
Жылынсыншы жанымыз.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Жарайсыңдар!
Күзде ауа - райы қандай болады?
Тағы қандай өзгерістерді білесіңдер?
Күзде құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Себебі күздің суығында олар тоңып қалады. Қыс біткен соң құстар өз мекендеріне қайта
оралады. Талдағы жапырақтар сарғайып жерге түседі. Жеміс жидектер піседі, дәнді - дақылдарды қамбаға жинайды. Солай біз қысқы азықтарымызды күзде дайындап аламыз.
Күз мезгілі адамдар үшін қазыналы мезгіл болып табылады.
Тәрбиеші балалардың назарын тақтаға аударады.
Балалар сендер тақтадан не көріп тұрсыңдар?
“Шалқан” ертегісі
Шалқан ертегісінен басқа қандай ертегі білесіңдер?
- Жарайсыңдар! Бізде көптеген ертегілер бар екен я, балалар.
Балалар мен сендерге Шалқан ертегісін айтып берейін, содан соң бәріміз бірге сахналайық.
Тәрбиеші балаларды сахнаға шақырды Балалар тәрбиешінің көмегімен Шалқан ертегісін сахналады.
Тәрбиеші балалардан ертегі кейіпкерлерін сұрады? Балалардың таппағы
Әжем менің әліде
Ұқсамайды кәріге
Шай қайнатып береді
Біздің үйдің бәріне Бегайым
Күшігім менің сақ құлақ
Келеді әне шапқылап
Сақтығыңды көрейін
Қойшы атаға берейін Бану
Балалар енді біз сергіту сәтін жасап жіберейік.
Сергіту сәті
Тікірейіп құлағы.
Бізден бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті қолын жуады.
Балалармен жеке жұмыс жүргізу.
- Балалар шалқан қайда өседі?
- Шалқанның түсі қандай?
- Жапырағының түсі қандай?
Балалар сендерге бүгінгі оқу іс - әрекеті ұнады ма?
Жарайсыңдар балалар!
Шалқан (орыс халық ертегісі). Саусақ театры сахналау. жүктеу
АТА - АНАСЫНЫҢ ҚАРАУЫНСЫЗ ҚАЛҒАН БАЛАЛАРМЕН ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Бастауыш мектептегі дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс ерекшелігі
Мектепке дейінгі білім беру мекемеде түзету логопедиялық жұмысының жетілдіру жолдары
Математика сабағында дарынды балалармен жұмыс
Оқушы дарындылығын ашудағы мектептің ролі
Жас ерекшелік топтарға бөлу, тәрбиешінің балалармен ұйымдастырылған режимдік сәттерін қарастыру
Әлеуметтік педагогтың балалармен және жастармен жұмысын қарастыру
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРМЕН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыстар
Психикалық ауруы бар балалармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс бағыттары
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау