Пәндік сабақ
Қызылорда облысы,
Қармақшы ауданы,Төретам кенті,
№ 80 мектеп-гимназияның
тарих пәні мұғалімі
Әбдіреева Жадыра
Сабақтың тақырыбы: Қоғамдық - саяси дамудың қайшылықтары.
І.Білімдік: Оқушыларға қазақ халқының әдебиетінің негізгі жүйесін түсіндіру.
ІІ. Дамытушылық: Оқушыларға ғылымға үлкен үлес қосып тұлғалардың дамуын түсіндіру.
ІІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды Отансүйгіштікке, патриоттық сезімге баулу, өз бетінше жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың типі: Пәндік сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндірмелі - әңгімелеу, сұрақ-жауап.
Көрнекілік: Плакат, карта, тест, сызба т.б.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу.
2. Түгелдеу.
3.Сынып тазалығына назар аудару.
Шарттары: оқушылар екі топқа бөлінеді І топ-Ғылым, ІІ топ-Өнер. жарысы Жұлдыздар сайысы деп атаймыз
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
М.Әуезов
1947 жылы Абай романының екі кітабы жазылды.
1955 жылы Абай жолы эпопеясы Ғ.Мұстафин
1949жылы Мәскеуде орыс тіліне аударды Шығанақ Миллионер
Ә.Тәжібаев
Поэзия циклдер, сатиралық Шайтан Портреттер
1.Ойлан тап:
(Ұяшықтағы сұрақтарға жауап береді)
10.Ғ.Мүсіреповтың еңбектері.
20.1952 ж В.Голубович Қазақ драма театрында не өтті.
30. Ә.Марғұлан тураулы айтып беріңдер.
40. Қ.Сәтбаев қай жылы ҒА президенті болды?
ІІІ.Карточкамен жұмыс:
1.Х.Ерғалиевтің еңбектерін ата.
2.1946 жылы кімнің операсы қойылды?
ІУ. Суреттер сөйлейді:
ІІІ.Жаңа сабақ:
Шартты түрде тоқырау жылдары деп аталып жүрген кезең 1960-1980 жылдардың ортасын қамтиды. Жыл өткен сайын КОКП-ның халықаралық аренадағы беделі түсіп, дүниежүзілік арандаушы факторге айнала бастады.Югославия, КХДР,ҚХР сол кезде социалистік бағдарға биік болған.
Қазақстан ҚП Орталық Комитетінің 1960 жылы қаңтарда болған пленумінде Республикалық партия ұйымының бірінші хатшысы болды.Дінмұхамед Қонаев.
ІУ.Жаңа сабақты қорытындылау:
У. Хронология:
1. 1961ж-КОКП ХХІІ сьезі болды.
2. 1960 - 80жж-Тоқырау жылы.
3. 1986ж –Д.Қонаев қызметтен кетті.
4. 1967ж –Брежнев Қазан төңкерісінің 50 жылдығын тойлады.
Бағалау:
Үйге тапсырма беру: § 23. 126-129 бетті оқу.
Жаратылыстану және биология сабақтарында АКТ технологияларын қолдану
Пәннің және тілдің кіріктіліген оқытуы
Абай пәндік олимпиадасының аудандық кезеңі
Баланың ойын пәндік әрекетін кіріктірудің педагогикалық шарттары
Пәнді шет тілі арқылы зерделеу
Кіріктірлген оқыту бағдарламасы
CLIL -ді оқытудың теориялары, дидактикалық принциптері, психологиялық ерекшеліктері және модельдері
Кіріктірілген оқыту принциптері
Мұғалімнің міндеті зерттеу іскерліктерін зерттеу бойынша қызметті ұйымдастыру
Математика сабағында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушылардың құзыреттілігін арттыру
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Пәндік саланы талдау
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері