Шегіртке мен құмырсқа кімнің шығармасы
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы,
№32 орта мектеп - гимназиясының
Бастауыш класс мұғалімі
Барышева Лаура Жәңгірқызы
Сабақ тақырыптары:
1. Егінші мен қасқыр
2. 9 санын қосу және азайту
3. Зат есім
Сабақтың тақырыбы: Егінші мен қасқыр.
С мақсаты: Оқушылардың өткен сабақтарда алған білімдерін жинақтай, тексере отырып, нанның жасалу жолы, қандай еңбекпен келетіндігі туралы түсіндіру. (басшылыққа ертегіні алу).
Оқушылардың ой - өрісін, білімін, есте сақтауын, сөздік қорын рөлге бөліп оқуға үйрету, дамыту.
Еңбекшіл болуға, маман иелерінің еңбегін бағалай білуге, жалқаулықтан аулақ болуға тәрбиелеу.
С. типі: аралас С. әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау - жин у
С. түрі: дәстүрлі
С. көрнекілік: слайд, диск, қосымша карточкалар
Сабақ барысы
Ұйымдастыру бөлімі.
Үй жұмысын тексеру
а) Үйге не берілді?
ә) Мысал не туралы?
б) Мысал дегеніміз не?
5 минут матрица
Кім жылдам? - ойыны. Мұнда сұрақтарға жауап бере отырып жасырылған сөздерді ашып 1 мақал шығарамыз.
1. Шегіртке мен құмырсқа кімнің шығармасы? (Крылов)
Қазақшаға аударған кім? (Абай) ---(Еңбек)
2. Абай кім? ------------------------------------(етсең)
3. рөлге бөліп оқу ----------------------------------(ерінбей)
4. шегіртке неге жылады?
бойындағы жаман қасиет не? -----------------------(тояды)
5. Құмырсқа туралы не білеміз? ---------------------------(қарның)
6. Өмірде шегіртке мен құмырсқа қандай адамдар?------- (тіленбей)
Осы мақалдың мысалға қатысы бар ма?
Жаңа сабақ.
- Ендеше қарын тою үшін не істеу керек екен? еңбектену
- Сендердің еңбектерің не?
- Дұрыс, оқу арқылы біз болашақта мамандық таңдай аламыз, жұмыс жасай аламыз екен.
- Ал, енді айта қойшы қарынды тоқ қылатын ең дәмді ас не? нан.
- Нан алдымызға қалай келді?
- Егін егетін адамды кім дейміз?
- Олай болса біз бүгін не туралы оқимыз екен?
Егінші мен қасқыр.
Дәптермен жұмыс.
Күн жады - тақырыбы.
Ертегі дегеніміз не?
- Мен ертегіні оқимын, ал сендер оқи отырып өздеріңе түсініксіз сөздердің астын түртіп отыр.
Сөздік жұмыс.
Баулау - жинақтау, жинау.
Сөздік жұмыстан іздету, мағынасын өз бетімен табу, дәлелдетуге үйрету
маялау -
бастыру -
Ертегінің қай түрі? неге?
Егінші қасқырға нанға қол жеткізу үшін не істеу керек деді?
Ертегінің бөліну жолын сызбаға түсіре отырып, дәлелдету
Ертегі түрлері:
Сергіту сәті.
Сызба – слайд - ертедегі мен қазіргі заманды салыстыру.
Жер жырту тырмалау → тұқым себу күзде қара бидай егу → көктемде жер бетіне шығу, жазда піседі → орасың баулайсың маялайсың, кептіресің, бастырасың → диірменге апару, нан, қамыр илеу
Бидайдан жасалатын өнімдер. (слайд)
Бекіту: сонымен қасқыр мұндай істі жасай алатын болды ма?
топтық жұмыс.
Нанды құрметтеу ережелері. Ырым - тиымдар
Нанды баспа.
қиқымын шашпа
нанмен ойнама
нанды қолмен үзген (мұсылмандар)
мақал - мәтел ас туралы.
не үйрендік?
Бағалау. Үйге: оқу, мазмұндау.
Бастауыш сыныпта жазу мен тіл дамыту жұмыстарының ұйымдастырылуы
Қазақстандық теле арнадаларынғы анимациялық фильмдер
Абай Құнанбайұлының өмірбаяны
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Драмалық шығармаларды оқыту
КРЫЛОВ Иван Андреевич (1769-1844) - орыс жазушысы, драматург, көрнекті мысалшы акын
Буынаяқтылар, Шаянтәрізділер,Өрмекшітәрізділер
Абайдың көркем аудармалары
Балалар прозасы
Ертегілер мен мысал жанрын оқыту әдістемесі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары