Балаларға көбелектердің суреттерін көрсету
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы аулы.
Балабақша тәрбиешісі Орынбасарова Мейрамгүл Асқарқызы
Тақырыбы: Жарқын көбелектер
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Сурет салу
Пән аралық байланыс: айналамен таныстыру, көркем әдебиет
Мақсаты: - қылқаламды дұрыс ұстау дағдысын меңгерту;
бояуды таңдауға, бірнеше түстерді қосу арқылы қажетті түс шығарып алуға үйрету;
кляксография тәсілімен таныстыру.
Алдын - ала жүргізілген жұмыс: көбелектерді бақылау
Көрнекіліктері: ақ қағаз, көбелектің суреттері, қарындаштар, палитра, бояу, қылқалам, су құятын құты.
Әдіс - тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу, сергіту сәті, өлең оқу, кляксография.
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балаларды ұйымдастырып, назарларын сабаққа аудару.
Шаттық шеңбері
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай түсті даламыз,
Қайырлы таң достарым!
Балаларға А. Сарсековтың Көбелек өлеңін оқу:
Мен тимеймін, жасқанба,
Дос болайық, көбелек.
Жайнап тұрған бақшамда
Гүлдерімді көре кет.
Тұтқиылдан састыра,
Жаңбыр жауса себелеп,
Тақиямның астына
Тығыла ғой, көбелек.
Балаларға көбелектердің суреттерін көрсету. Олардың қандай болатыны жайлы балалардан сұрау.
– Көбелектер қандай болады?
– Көбелектер не жақсы көреді?
Сергіту сәті.
Көбелек - ау, көбелек,
Біздің гүлге қона кет.
Балаларға жұмысты орындалу ретімен көрсете отырып таныстыру.
1. Қылқаламды таза суға батырып, онымен бояудың үстіне су тамызу. Бояудың жарты бөлігі су болады. Енді бояуды сумен араластырамыз.
2. Араластырған бояуға қылқаламды батырамыз. Қылқаламмен көбелектің оң жақ қанатына дақ түсіреміз. Алдымен сары, одан кейін қызыл түс, содан кейін көк түсті кезекпен тамызамыз. Әрбір бояу түсін пайдаланған соң, қылқаламның ұшын тазалап жуып отырамыз.
3. Қағазды дәл ортасынан бүктеп, көбелектің сол жақ қанаты мен оң жақ қанатын беттестіреміз де оны қолымызбен үстінен сипаймыз. 1 - ден 5 - ке дейін санаймыз.
4. Көбелектің қанатын ашамыз.
Толық нұсқасын жүктеу
Сауат ашу - практикалық (семинар) сабақтар
Мектепке дейінгі балалардың кеңістіктік бағдарлауының теориялық әдістемелік негіздері
Эволюция
Бала зейінін дамытудың кез келген еңбек нәтижесі үшін ауқымды рөлі
Мектеп жасына дейінгі балаларды көрнекілік арқылы тілін дамытудың теориялық негіздері
Бастауыш мектеп математикасын оқытуда көрнекілік принципін жүзеге асыру ерекшеліктері
Табиғатқа көрік берген көбелектер
Бастауыш сыныпта ойынның оқыту және тәрбиелеу бірлігін жүзеге асыру
Ересектер тобындағы балалардың айналамен танысу сабағында көрнекілік арқылы тілін дамытуды ғылыми-педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Батик өнерінде табиғат көрінісін бейнелеу
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Иондық сәулелендірумен зақымданғанда медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру
Бақтыбай балаларға бұйрық ретінде
Ересек балаларға шығармаға байланысты қажетті суретті шығарма оқылған соң берген дұрыс
Соңғы кезеңдерде балаларға арналып шығарылған жинақтарда мақал - мәтелдер көптеп кездеседі деп айтуға боларлықтай