Ыбырай ауылы
Дүниеде жамандық неден?
Ана тілі 4 сынып
Сілтеме: С. Рахметова, Т. Әбдікәрімов, Р. Базарбеков оқулығы Алматы Атамұра 2011.
Жалпы мақсаттар: Ы. Алтынсариннің шығармасының ерекшелігімен таныстыра отырып, оқушыны адалдыққа, тапқырлыққа, шешендікке тәрбиелеу; сөз мағынасын ұғыну арқылы ойлау қабілетін, байқағыштығын жетілдіру.
Күтілетін нәтижелер: Оқушылар мәтін туралы біледі. Дүниеде жамандық неден екенін ажырата алады.
Түйінді идеялар: Табыс критерилері арқылы диалогтік оқыту әдісінің әңгіме - дебат, зерттеушілік әңгіме түрлерін дамыту
Сабақта қолданылатын материалдар 1. сұрақ - жауап
2. кесте
3. үлестірмелер
Оқыту әдістері 1. Жеке жұмыс
2. Жұптық жұмыс
3. Топтық жұмыс
Орындалатын іс - әрекеттер
Мұғалім Оқушы Әдіс - тәсілдер
Шаттық шеңбері
Ұйымдастыру кезеңі Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым Ынтымақтастық атмосфера орнату
Оқушыларды қазақ халқының ағартушыларының суреттерін таңдату арқылы топқа бөлу 1. Ыбырай ауылы
2. Абай ауылы
3. Сәкен ауылы
4. Ахмет ауылы
5. Мұқағали ауылы Топқа бөлу әдісі
Оқушыларды орындарына отырғызып, өздері жазған топ ережесін сақтауға ескерту. Оқушылар топ ережесін еске түсіреді. Топ ережесін сақтау.
Топ басшыларын сайлау Оқушылар өздері топ басшыларын сайлайды. Әр топ басшы өз оқушыларын "бағалау критерилері"арқылы бағалап отырады.
Бағалау критерилері Топ басшылары топ мүшелерін "бағалау критерилеріне" бағалап отырады.
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасын қорыту. Әр топтан бір оқушы мазмұндайды.
Әр оқушыға үлестірмелер тарқатылып беріледі. Жеке жұмыс
Сұрақтарға әр оқушы жауап береді.
Жылдар сөйлейді. Үлестірмелерде әр жылдар жазылады, сол жылдар бойынша Ыбырайдың өмірін әңгімелеу.
Ой қозғау. " Дүниеде жамандық неден?" кім қалай түсінеді? Әр топқа парақ таратылып беріледі. Әр оқушы бір сөзбен жазады. Оқушылардың ойын тыңдап, толықтырып, жаңа сабаққа көшу.
Әр топқа жануарлардың суреттерін бөліп беру арқылы, тапсырмаларды беру. Мәтінді берілген жануарлардың суреттері арқылы бөліп, бір - біріне түсіндіреді. Топпен жұмыс
Жеке жұмыс
Жаңа сабақты қорыту(плакатқа жазады) Қарға, көк кептер, жылан, бұғы, ақсақал сөздері талқыланады.(плакатта суреті) оқушылар таңдаған суретін, түсіндіреді.
Жақсыдан үйрен,
Жаманнан жирен. Ақ параққа оқушылар өз бойларынан кездесетін жаман қасиеттерін жазады. Жазылған жаман әдеттен арылайық деп қағазды жыртып тастаймыз
Сергіту сәті Көзге жаттығу Топпен жұмыс
"Жалғасын тап" ойыны Әр топ өз қоғам қайраткерлерінің өлең жолдарын жалғастырып айтады Топпен жұмыс
Жеке жұмыс
Дәптермен жұмыс Адам ой - әрекетінің екі түрін мына кестеге сүйеніп жазып шығу. Жақсылық, жамандық
Рефлексия
Не білемін?
Не білдім?
Не білгім келеді? Жеке жұмыс
Үйге тапсырма беру. 106 - 108 бет мазмұндау Ең жақын адамыңның суретін салу
Бағалау
Әр топ мүшесі бағалауды.
Үкілі Ыбырай туралы
Үкілі ыбырай
Ыбырай Алтынсарин - балалар әдебиетінің атасы
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ Ы. АЛТЫНСАРИННІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯЛАРЫ
Ыбырай Алтынсарин еңбектеріндегі әр түрлі жастағы адамдарға білім беру мен тәрбие мәселелері
Үкілі Ыбырай. Тайгадағы түс. “Қалдырған” әні
Қазақ ағартушыларының философиясы
Торғай халық ағарту жұмысының 1884 жылғы Алтынсарин есебі бойынша өзі
Ыбырай Алтынсарин тағылымының құндылығы
Сал серілердің өлеңдеріндегі қыз сипаты
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН
Үкілі Ыбырай. Тайгадағы түс. “Қалдырған” әні
Ыбырай Алтыынсарин
Сарқырама ауылының лауазымды азаматы
Айша бибі ауылы
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу
Ауылым - дала ажары, Тек сенде көңіл қалауы
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Ғани батыр, Әбуғани (1902, Қытай, Іле аймағы, Нылқы ауданы, Қарабақ қыстағы - 19N4, Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Ж. Қайыпов ауылы) - Шығыс Түркістандағы ұлт - азаттық көтеріліс басшыларының бірі, халық батыры
Жүзден жиырмасы кем ауылының жігіттері, далаға шығыңдар