Қызығушылықты ояту Тілші стратегиясы мен Болжау стратегиясы кіріктіріледі Тілші стратегиясы

Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың атауы: Көмектес септік
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту, сұрақтары мен жалғауларын есте сақтату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тоқталу.
Өткен сабақтармен байланыстыра білу, оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады, топпен жұмыс істей біледі, сауатты жазуға төселеді.
Қима қағаздардағы септік атауларымен топқа бөлінеді.
1 - топ. Атау. Ілік
2 - топ. Барыс. Табыс
3 - топ. Жатыс. Шығыс
4 - топ. Көмектес
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.

Үй тапсырмасы
133 - бет 68 - ж. Ауызша айтып беру
- Шығыс септігіндегі сөзді ата.
Қызығушылықты ояту Тілші стратегиясы мен Болжау стратегиясы кіріктіріледі
Тілші стратегиясы. Бір оқушы тілші сыныпқа сұрақ береді, барлық оқушы жауап береді.
- Құрметті оқушылар, мен тілшімін. Сіздерге бірнеше сұрақ беремін. Бірінші сұрағым зат есімнің септелуі тақырыбында осы уақытқа дейін нені білдіңіздер?
- Келесі сұрақ. Ал бүгінгі сабақта нені білулеріңіз мүмкін?

Мағынаны тану
Түсіну кезеңі
1. Топпен жұмыс.
69 - жаттығу.
Үш топ талдайды.
Бағалаушы 4 - ші топ. Басбармақ арқылы бағалау.

2. Өзіндік жұмыс. Қара - жатта - айт - жап - жаз стратегиясы
Критерийлер:
1. Мақалды жатқа анық, кідірмей айтып беру
2. Мақал мағынасын дұрыс, тапқыр сөздермен жеткізу
3. Сұрағын дұрыс қойып, жалғауын таба білу

3. Есте сақтау минуты Ережені есте сақтауға жұмыстанамыз
Топпен жұмыс
1 - топ. Адасқан сөздер ойыны.
Адасқан сөздерді өз орындарына қойып сөйлем құраймыз. Асты сызылған сөздердің қай септікте тұрғанын айт.
Ол келеді жоталар Сөз кені қымбат халықтың адыр кезумен мен
Таспен ұр ұрғанды ас
2 - топ. Синквейн стратегиясы Бес жолды өлең
1 - жол. Бір сөз - зат есім
2 - жол. Екі сөз – сын есім
3 - жол. Үш сөз етістік
4 - жол. Тақырыпты ашатын 4 сөзден сөйлем не сөз тіркесі
5 - жол. Бір сөз - синоним

Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы, Боранқұл селосы
Қарақұм орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Г. Ж. Жарылгапова
Көмектес септік жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Республикалық әйелдер баспасөзінің тұңғышы - Азат әйел
Оқушылардың шығармашылықты дамытуының өлшемдік сипаттамасы
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Сын тұрғысынан оқыту
Бастауыш сыныптардағы қазақ тілі пәні
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының маңызы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
Сын тұрғысынан ойлау жобасы арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы