Сынып оқушыларының сабаққа қатысы
Сабақ тақырыбы: Мағжан Жұмабаев “Түркістан” өлеңі
Мақсаты:
1. Білімділік.
М. Жұмабаевтың шығармашылығы жайлы алған теориялық білімдерін оқушы есінде қайта жаңғыртып, тереңдете түсу.
2. Дамытушылық.
Түркістан өлеңі жайлы алған білімдерін әр түрлі тапсырмалар арқылы жүйелеу, балаларды тез ойланып, жауаптарын тиянақты айта білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелік.
Оқушының тіл байлығын жетілдіру, М. Жұмабаев секілді өз тілін, елін, жерін сүйе білуге тәрбиелеу
• Сабақтың түрі: қалыпты, аралас сабақ.
• Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, мәнерлеп оқу, жаңа технология элементтері арқылы түрлендіріп өткізу.
• Сабақтың көрнекілігі: М. Жұмабаев жайлы кітаптар, өлеңдер жинағы, интерактивті тақта. Теледидар, видеомагнитафон, Қазақстан картасы, тест, семантикалық карта.
• Пәнаралық байланыс: Тарих, саз. География
І. Ұйымдастыру
1. Амандасу
2. Сынып оқушыларының сабаққа қатысы
3. Сынып оқушыларының сабаққа дайындығы
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
• М. Жұмабаев өмірін ғұмырнамалық кесте арқылы еске түсіру
Жылдар ------------------------- Болған оқиға
1893. 25 маусым - Солтүстік Қазақстан облысы, бұрынғы "Молодежный" кеңшарының аумағы, қазіргі Мағжан Жұмабаев ауданы, Сасықкөл жағасында дүниеге келді
1905 - 1910 ж - Қызылжардағы (Петропавл) №1 мешіт жанында белгілі татар зиялысы, мұсылман халықтарының азаттығы жолында күрескен М. Бегішевтің ұйымдастыруымен ашылған медреседе оқыды.
1909 ж - Баспадан шыққан Абай өлеңдерін оқып, Атақты ақын, сөзі алтын хакім Абайға деген өлең жазды..
1910 - 1913 ж. - Уфа қаласындағы "Ғалия" медресесінде білім алды.
1913 - 1916 ж - Омбы мұғалімдер семинариясында оқыды.
1923 - 1926 - Мәскеудің әдеби көркем институтында оқыды
1913ж.- Қазан қаласында “шолпан” атты тұңғыш өлеңдер жинағы жарық көрді.
1927 ж - Елінде оқытушылық қызметпен айналысады
1925ж - “Алқа” әдеби үйірме ұйымдастырады
1936ж - Концлагерьден босанып шығады
1937 ж - Озбыр топтың қолына түседі
1938 ж 19. 03 - “халық жауы деп жала жауып, атып тастайды.
50 жылдан кейін - Ақын аты елімен, жерімен, ұрпақтарымен қайта қауышты
Мағжанның барлық өмірі – поэзиясында
● Мағжан – ұлы ақын
● Мағжан – лирик, сыршыл ақын
● Мағжан – эпик ақын
Қазақ тілі пәнін оқыту барысында бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын адамгершілікке тәрбиелеу
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық жүйесі
Оқушыларды зейінділікке баулудағы ұстаз әрекеті және зейіннің бала өмірінде алатын орны
Оқушылардың бойында зейін процесінің дамуы
Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда жас ерекшеліктерін ескеру
Омыртқа жотасының қисаюы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ӨЗДІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Бастауыш мектеп оқушыларының оқу-танымдық қызығушылығын зерттеу тәсілдері
Оқыту барысында оқушыларының адамгершілік қасиеттерін сыныптан тыс жұмыстар арқылы қалыптастыру
Оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау
Ана тілі 4-сынып
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Мектептегі сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен түрлері.
Орта сынып оқушыларынының дене тәрбиесі
Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері
Мен 3 - сынып оқушысымын, атым - Әсемай