Бояу түстерін анықтау

Сабақтың тақырыбы: Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Көрнекілік сұрақ - жауап әдісі
Сабақтың көрнекіліктері: Кластер, 4 - кезеңдегі көрнекі үлгі, сурет, т. б.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушыларды психологиялық дайындау.
2. Мақсат қою. Оқушыларды бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларымен таныстыру қызығушылықты ояту.
1. Біз өткен сабақта қазақтың атақты суретшілерімен және олардың шығармаларымен танысқан болатынбыз.

Сұрақ - жауап:
а) Қазақстанның ең тұңғыш қазақ суретшісі атанған кім?
ә) Тағы қандай суретшілерді білеміз?
б) Суретшілер шығармалары туралы не айтасыңдар?
2. Көрнекі суреттер арқылы, яғни суретшілер суреттері мен шығармаларын көрсету арқылы өткен тақырыпты пысықтау.

ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Бейнелеу өнерінің тарихымен, сан - салалы тармақтарымен таныстыруда бейнелеу өнерінің түрлеріне тоқталудың орны ерекше. Атап айтқанда графика, живопись, мүсін, сәндік қолданбалы өнер, сәулет өнері.
Графика - қағаз, картон бетіне қарындаш, қаламұш, көмір, тушь арқылы орындалатын бір түсті сурет.
Живопись - қағаз, картон, кенеп бетіне әр түрлі бояумен орындалатын шығарма.
Мүсін - Әр түрлі материалдармен дөңгелек көлемді кеңістікте сомдалатын көркем шығарма.(саз, ермексаз, гипс, ағаш, қола, темір, т. б.)
Сәндік қолданбалы өнер - халық тұрмысында кеңінен қолданатын түрлі - түрлі көп өнер. Әрбір халықтың өзіндік тарихымен байланысты өнер.
Сәулет өнері – үйлер, ғимараттар, көшелер жобалау және оны жасау өнері.
Бейнелеу өнері түрлері оны орындау тәсіліне байланысты бірнеше жанрға бөлінеді.
Натюрморт - жансыз заттар бұйымдар бейнеленген көркем шығарма.
Портрет - адамның, тұлғаның келбеті бейнеленген көркем туынды.
Пейзаж - табиғат көрінісі бейнеленген көркем шығарма.
Тарихи - бегілі бір оқиғаларды бейнелеген көркем туынды.
Анималисттік - хайуанаттар мен жан - жануарлар бейнеленген көркем сурет.

Кластер, дидактикалық материалдарды пайдаланып, алған білімді толықтыру.
Практикалық жұмыс.
Ал енді балалар, жанрларға байланысты натюрморт орындауға кірісейік. Алдымен кезеңдер бойынша көрсетілген үлгіге қара, суретті қалай бастау амалдарын ұғынуға тырысамыз.
1. Альбом бетіне дұрыс орналастыру, орын белгілеу.
2. Суретті толық(қарындашпен) салу.
3. Бояу түстерін анықтау.
4. Анық, қою түстерін ажыратып, суретті аяқтау.

ІІІ. Қорытынды.
а) Жаңа сабақты пысықтауға сұрақ - жауаптар.
ә) Бағалау.
б) Үйге тапсырма: Ыдыс аяқтардан құралған бірнеше жаттығу этюдтер салу.



Ұқсас жұмыстар

Бейнелеу өнері сабағында акварель техникасын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық әрекетін қалыптастырудың педагогикалық тиімді шарттарын теориялық тұрғыдан негіздеп, әдістемелік ұсыныстар жасау
Балабақшада бейнелеу өнері арқылы балалардың шығармашылық ептіліктерін қалыптастыру әдістері
Бастауыш сынып бейнелеу өнері
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық ептіліктерін қалыптастыру
Бейнелеу өнері сабағында танымдық және шығармашылық белсенділіктерін дамыту
Түстік палитра. Компьютерлік түстік модельдер. Аддативтік түстер жүйесі
Балаларды әр түрлі бейнелеу әрекеті кезінде түсті айыруға үйрету
Мектепке дейінгі балаларды бейнелеу өнері сабақтарында бояу түстері арқылы сұлулыққа баулу
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Балабақшадағы бейнелеу өнері сабақтарында сәндік сурет арқылы балалардың эмоционалдық қабылдауын арттыру әдістемесі
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Суда еріген оттегіні анықтау
Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз